Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 31., szombat

Harmincnegyedik rész *Az álom néha valósággá válik*

 Haza értünk.Mindenki hulla fáradt volt és már nem tudott mit kezdeni magával.
Én gyorsan berohantam venni egy forró zuhit, aztán már pizsibe is bújtam .Eliza csak átöltözött, és jött utánam.
   Bernadett majdnem legurult a lépcsőről felfelé menet, de az a vicc, hogy felfelé ment.
Panni mikör ült lefelé a székre mellé ült és a földön kötött ki, Merci elcsúszott a fürdőben és visítozott, Réka épp egy Niall babát puszilgatott és  a "What make you beautiful"-t énekelte neki.
  Erik pedig csendben felment a szobájába.
Egyszer mindenki kidöglött.Bernadett, Panni és Fruzsi a földön feküdtek és nézték a plafont lihegve.
Én és Eliza is a plafont bámúltuk csak egy kényelmesebb helyen mint a föld, az ágyon.:D
   Merci a fotelba ült és még mindig twitterezett a laptopján,Réka pedig zenét hallgatott.
 Én csak egy sima kérdést ttem fel nekik amiről órákig tudtunk volna beszélgetni.
"Mi a legnagyonn álmotok?"
    Réka ~ A legnagyobb álmom az, hogy csillagász lehessek.
És, hogy találkozzak a One Direction-nel.
    Fruzsi ~ A legnagyobb álmom az, hogy milliárdos legyek.
 Zayn legyen a férjem és táncos is szerenék lenni :$ Remélem összejön.
    Bernadett ~ A legnagyobb álmom az, hogy szólót táncolhassak egy világméretű színpadon ;) Tudom esélytelen, de álmodni még lehet, nem?
    Panni ~ A legnagyobb álmom az, hogy elismert híres írónő legyek, milliók vegyék a könyvemet és felnézzenek rám.
    Merci ~ Nincs legnagyobb.Pár kicsi van. Hogy találkozzak Harry-vel, eljutni Los Angeles-be/New Yourk-ba/Hollywod-ba/New Yersy-be /Miamiba vagyis tudjátok így az Államokba.*-* És, hogy felvegyenek oda ahova jelentkeztem suliba. Ennyi lenne.
    Eliza ~ A legnagyobb álmom az, hogy én legyek az Amerikai Egyesült Államok elnöke, de először persze elvégzem az egyetemet. :D
  És az én legnagyobb álmom, hogy minden olyan legyen mit régen.Én csak boldog akarok lenni, túl nagy kérés ez?!
Én még mindig mindennél jobban szeretem Harryt, de a női büszkeségem nem enged feledni és főleg újra szeretni.De a szívem mindennél jobban erősebb, nem tudok neki ellenkezni.
   Szeretem és kész.Bármi is történt.
Szeretem a hangját, a haját, a szemét, a száját, a fülét, az orrát, a szemöldökét, a homlokát, a hasát, a lábát, a fejét, a nyakát, a vállát,
a kezét és a szívét.Az én szívem nem másé, mint az övé.
  De elég az eszefuttatásból.
A beszélgetésünk után én és Eli még mindig nem aludtunk.Szép csendben lementünk a nappaliba,de a lépcsőn állva fura,csattogós zajt hallotunk.
   Berezeltünk mit ne mondjak.A konyhából jött.A zaj nem, hogy csendesedett volna, épp ellenkezőleg egyre csak nőtt és nőtt.
Csendben levedtem egy könyvet a polcról, Elinél egy cipő volt és lassan elindúltunk lefelé.
Mikor felgyújtottam a lámpát és kivilágosodott minden egy fekete hajú srác rámolta kifelé a hűtőt.
  ~What the fuck? - Vágta rá Eliza majd rámnézett és elkezdett röhögni és leütötte a srácot.
 Visítot egyett és minden csajszi lerohant.Kómás fejjel, de lejött nekik, hogy mi van.
~Te meg mit keresel itt Márk? - Kérdezte Merci réműlt pofával.
~Te ismerek? - Kérdeztem rá.
~Sajnos igen. - Mondta majd lehuppant a kanapéra.
~Honnan? - Vágott közbe Eliza, miküzbe odaugrott Márkoz és végig méregette. ~Fúj ez büdi. - Mondta majd röhögött egy sort.
~Az exem. - Felelte Merci majd odament ő is Márkhoz és körbeszaglázta. ~Nem büdi csak ilyen a parfümje.
~Ja bocsi. - Mondta Eliza miközben forró csokit gyártott magának.
~De mit keres ez itt? - Kérdezte Panni az álmos szemeit dörzsölve.
~Hát csak éhes voltam. - Válaszolta Márt miközbem egy szendvicset nyomott befelé a szájába.
~Hű jó technika,majd ha éhes leszek én is betörök valahová. - Mondta Bernadett majd vissza kullogott a szobába.
   Mindenki csak hallgatott és helyeselt Bernadett mondatára.Fruzsi annyira álmos volt, hogy elaludt a bárszéken, ott is hagytuk :D
Én és Eliza ledőltünk a kanapéra és már szundítottunk is.
  Merci visszament a szobába, Márk meg a földön heverészett.
     Én csak azt nem értem, hogy miért nincsenek tökéletes kapcsolatok?!
     És, hogy miért tart tovább a bolti tej a mai kapcsolatoknál?!

4 megjegyzés:

  1. Szia.:) Irtó jó lett, nekem nagyon tetszik, nehogy abba merd hagyni!;) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia ;) Köszönöm szépen, egyenlőre még nem tudom, hogy lesz a két évad vagy majd 40-nél abba hagyom :) De kérlek máskor névvel írj köszi ;)♥

    VálaszTörlés
  3. hellllooo nagyon NAGYON tetszett jó rész lett sőt imádtam gyorsan kövit ma még lesz kövi rész *.* LÉCCI az olyan szuppi lenne ;) és nagyon jókat írsz nehogy abba merd hagyni jah és CSINÁLJ 2. ÉVADOT HIDD EL LENNE OLVASÓD ;) *.*ÉS GYORSAN KÖVIT

    VálaszTörlés