Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 13., kedd

Tizenkettedik rész. *Az álom néha valósággá válik.* Part 2

Egy héttel később.
Vasárnap este.Egyedűl vagyok itthon.Egész héten nem beszéltem Harry-vel személyesen csak telefonon.Ő elfoglalt volt,én pedig a ballagásom részleteivel voltam elfoglalva.
Szerencsére apu is eljön,Harry,Niall,Zayn,Louis és Liam is ott lesznek.
Elizával és anyuval elmentünk tegnap(Szombaton)a plázába,vettünk két gyönyörű ruhát magunknak.
Azt hiszem minden tökéletes lesz.Az egész család eljön,az összes haver,barát ott lesz és a szerelmem is.:)
  Már vagy kilenc óra körül lehetett,amikor valaki csöngetett.Lementem majd ajtót nyitottam.
És Eliza állt az ajtóba csurom vizesen.
~Te jó ég.Mit keresel te it ilyenkor?Na de gyere be gyorsan mert megfagysz.-Kérdeztem tőle,de válaszolni sem engedtem.
Felcipeltem az emeleti fürdőbe,bedobtam a zuhany alá .30 perc múlva  kijött,kisírt szemekkel.
~Mi a baj?-Kérdeztem nyugtalanul tőle.
~Én....láttam ma Zayn-t és Rebekat csókolózni.-Nyögte ki potyogó könyekkel az arcán.
~Hmmm..-A válaszom csak ennyi volt.
~És ezer darabra tört a szívem.Hazudott volna?-Mondta Eliza majd kérdezett is egy elég furcsát.
~Miről hazudott volna.?-Vissza kérdeztem.
~Amikor felkért táncolni Caroline buliján,az mondta tetszem neki,és hogy többet érez irántam mint barátság.
Tudom,hogy az már egy hete volt,de azóta már beszéltünk,és azt mondta szeret.És megtörtént az első csók is.-Szomorúan mondott el mindent.
~Előbb is szólhadtál volna erről.-Mondtam idegesen majd a telefonhoz nyúltam.
~Kit hívsz?-Kérdezte tőlem.
~Zayn-t.-Válaszoltam.
~Ne.-Ellenkezett,majd engedtem neki.
~Figyelj Eliza-Kedtem a lelkére beszélést.
~Zayn nem kamuzik csak úgy ilyen dolgokat,néz csak rá.Már a tekintete is elárúlja mi is jár a fejében,biztos csak Rebeka kényszerítette.
~Hannah,egy embert aki állítólag mást szeret nem lehet ilyenre kényszeríteni.Akarta,biztosan tudom.
~Ebben igazad van,hogy nem lehet kényszeríteni.De Zayn nem az a fajta srác.Majd holnap megbeszéltek mindent.
~Jó oké Hannah.De anya azt mondta éjszakázzak itt,és holnap induljunk együtt.
~Jó.-Bólogattam,már boldogan.
~Figyelj Eliza.Holnap utólsó nap abban a suliban és ballagunk,utánna partyzunk egy jót.És örülünk minden egyes percnek ami megtörtént az életünkben.Egyaránt a jónak is és a rossznak is.-Mire álmondtam a monológom,Elizát már elnyomta az álom és aztán már engem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése