Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 9., péntek

Második rész ;) *Az álom néha valósággá válik*

~Végre itthon!-Hangzott el a számból miközben becsaptam magam után az ajtót.
~Szia kicsim!-Anyu üdvözölt.
~Szia Anya.-Mondtam kicsit mérgesen.
~Miért vagy mérges?-Izgatottam érdeklődött az 'ok' felől.
~Csak!.-Szakásosan bevágtam.
~Jó,rendben a te dolgod.De gyere kész az ebéd.-Mondta.
~Nem vagyok éhes.-Jelentettem ki idegesen és felrohantam a lépcsőn a szobámba.
   Leültem a laptopom elé,elővettem a  holnapi házi feladataimat és elkezdtem tanulni.Egy órába sem telt az egész és kész is voltam.A lelkiismeretemmel épp vívtam a megszokott csatámat most azon,hogy lehettem ilyen bunkó Elizával.Sajnos győzött a lelkiismeretem,felpattantam a székből,a telefonomhoz kaptam és felhivtam Elizát.
*Kicsöng*.....Nem veszi fel.Elég fura volt számomra.Most haragszik,vagy csak nincs telefon közelben? De hiszen a kezéből sem teszi le a tefonját.-Gondoltam magamban.
El kell mennem hozzá,és bocsánatot kérni.Összeszedtem magam és elindultam.Lépcsőn rohanva lefelé,anya érdeklődötten bámult rám és mosolygott.
~Hová mész,Hannah?.
~Elizához.!-Jelentettem ki határozottan és habozás nélkül tovább rohantam.
  Fognom kellene egy taxit,de talán jobb ha gyalog megyek!.-Vitatkoztam magamban.
  Végül a sétálás mellett döntöttem.Fél óra gyaloglás után végre megérkeztem.
  Becsöngetek.Kétszer-háromszor.Ez furcsa, senki nem nyit ajtót.Soha nem volt még ilyen.Sarkon fordúltam és szomorúan ballagtam tovább.
~Héé,Hannah!-Kiálltott egy hang utánnam.
~Hello.-Megfordúltam és láttam,hogy Eliza anyukája volt az a bizonyos hang.
~Elizát keresed?.-Érdeklődően kérdezte.
~Igen!.-Válaszoltam dühösen.
~Miért vagy dühös Hannah?Talán Eliza megbántott?
~Á nem dehogyis,én bántottam őt és bocsánatot szeretnék kérni tőle.
~Értem.Eliza jelenleg nincs itthon.Elment a barátaival a parkba majd tudomásom szerint Mekibe.
~Barátaival nélkülem?
~Sajnálom Hannah,de igen.:)
~Semmi baj,talán majd összefutok velük,hazafelé menet.
~Viszlát.
~Szia Hannah.Vigyázz magadra.
    Vállatvonva megfordultam és elindultam.Szörnyű, elmélkedtem magamban.Nélkülem?És mégis milyen barátaival?!
Megkeresem.Elindultam a park felé.Igen megvannak! :) Csillant fel a szemem.*-*
~Te jó ég,Eliza.Mit keres itt a barátnőd?-Gunyosan kérdezte tőle Rebeka.(Egyépként az egyetlen ember akit utálok  a suliban).
~Nem tudom.-Felelte Eliza.
~Nembaj,mi elindulunk kajálni,a sarki Mekibe.Gyere utánunk.-Mondta Rebeka.
~Jó rendben,máris.-Felelt halkan Eliza.
~Eliza, mérgesen förmedtem rá.Hogy képzelted,hogy velük?
~Én..én.Nem tudom.Haragudtam rád.
~Hívtalak,elmendtem hozzád,de csak anyukádat találtan,és te.Csalódtam.-Mondtam szomorúan.
~Bocsánat,de el kellet jönnöm.
~Mind1 Eliza, én vagyok a hibás.
~Semmi gond Hannah,gyere velem.Kajálunk egyett és beszélgetünk.
~De.-Visszautasítóan próbáltam ellenkezni.
~Nincs de.Jössz és kész.
  *Hát elindultunk.Végig örlődtem magamban,hogy tehetném jóvá.Talán koncert jegyekkel,úgyis holnapután szülinapja és tökéletes ajándék.Huu ez megvan.De honnan szerezzek koncert jegyet?.
~Itt vagyunk Hannah.-Ijesztett meg Eliza.
~Héé,máskor óvatosan ébressz fel,mély gondolkozásomból..
~Oké :DD ..-Röhögte el magát Eli.Itt vagyunk gyere mennyünk be. :)!
~Menny nyugondtam telefonálok egyett aztán ugrok utánnad.
~Oké,siess.
    Bepötyögtem gyorson a telefonomba az egyik haverom számát.Egyépként a neve Will.(Mellesleg az exem)
*Kicsöng*.
~Halo.
~Szia Will,Hannah vagyok.
~Á szia. :)
~Azt szeretném kérdezni,hogy tudsz-e szerezni két koncert jegyet a szerdai One Direction Londoni koncertre.Mielőtt röhögnél Eliza szüinapi ajándéka lenne.
~Á Eliza,persze Hannah neked mindent megszerzek.Holnap odaadom a suliba.
~Köszönöm életmentő vagy.
~Szivesen.
~Na szóval szia :DD Röhögten egy sort a telefonba :)
~Háth szia,akkor holnap.
   Nyomtam ki gyorsan meg sem várva az utolsó szavait,és berohantam a Mekibe.
   Na itt vagyok :)!
~Mit eszel?-Kérdezte Eli.
~Semmit.Talán iszok egy shaket.
~Oké.
~Megyek kikérem.-Mondtam.
   ~Hello,egy eper shaket kérek.-Mondtam az ott dolgozó srácnak.
   ~Szia.Rendben itt is van.
   ~Köszönöm.
~Egészségedre.
     És máris oda szökdécseltem az asztalhoz.Huuu de boldog vagyok.Jelentettem ki.
Miután Eliza hangosan sikított egyett azzal a jelmondattal."Itt vannak!"
~Ki,hol?-Izgatottam kérdeztem.
~Nézz hátra,mutatta Eliza.
~Ja,hogy ők,menny és kérj autogrammot és fotót -Megvárlak.
~Dehogy nélküled nem megyek.-Jelentette ki határozottam és szinte mér félelmetesen.
~Mi? ...-Megszólalni sem tudtam,rögtön magával rántott.
~Istenem!-Kiáltottam érthetetlenül.
          Mire Louis Tomlinson ~Igen! Itt vagyok.Szólítottál. ? :DDDDD És hangos rühügés tört ki a tömegből.
          Válaszoltam kicsit megszeppenve ~ Vicces vagy Louis.
          Tudom!-Mosolyogva jelentette ki egy kérdéssel mellette. ~Kérsz egy fotót vagy autogrammot.?
~Nem kösz -válaszoltam röhögve.
*Erre értetlenül nézett.*
  *Gondolom meglepődött*
~Inkább a barátnőmnek kedveskedj.Ő legalább oda van értetek.
*Louis mosolygva ...~Miért te nem.?
~Háth nem. ! Jelentettem ki.
~Majd a válasza,ha megismersz nem ez lesz a véleményed.
~Talán majd máskor,hebegtem ki.-Kicsit szégyellve magamat....
~Nyugi itt a telo számom.Bármikor hívhatsz.:) (Felírta a kezemre majd megölelt)
*Elpirultam persze.És egy 'Kösz' csúszott ki a számon.*
        Majd Louis hívta a srácokat egy közös képre.(Persze nem külön-külön csak úgy együtt a banda és az őket utáló lány)
                Kilépve az ajtón Louis utánam kiáltotta hívj!
~Várni fogjuk- tette hozzá Niall :) Aki annyira édesen mosolygottt,hogy nem tudtam neki ellenállni......:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése