Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 11., vasárnap

Hatodik rész ;) *Az álom néha valósággá válik*

Eliza mondata után,mi szerint "Az álom néha valósággá válik",gondolkodóba estem.Talán velem is megtörténhet,hogy belém szeret az a bizonyos Harry Styles.
Á nem butaság.Neki mégis csak szebb jár,valami modell vagy nem is tudom,egyben viszont biztos vagyok,hogy nem én.
Őrűltség is ezen gondolkozni.
Hagytam is a fenébe a gondolkodást!.Leültem a laptopom elé és beírtan a Google kerősebő,hogy One Direction.
Kismillió oldal jött ki.Rákattintottam az elsőre ami One Direction G-portál volt.
Rengeteg hír,infó,videó,képek.Bele is merültem a nézegetésbe.És azon kaptam magam,hogy már az egész albumukat letöltöttem a telefonomra,
majd fülhalgató a fülbe és tovább is ment az álmodozás.Jól is ment egy darabig míg be nem rontott anya!
  ~Héé,anya te sem tudsz kopogni? - Álmodozóan,de még a földön járva vontam kérdőre.
  ~Hannah,úgy gondolom,hogy még az anyád vagyok nem holmi barátnőd akinek illik kopogni,mert míg ebben a házban laksz és én is itt vagyok nekem szabad a bejárás.-Ordibált rám anya,úgy mint aki szellemet látott.
  ~Jól van,bocsánat.-Lesütöt fejjel elnézést kértem.
  ~Lépjünk ezen túl Hannah,Caroline hazajön.Este 6-ra ideér a gépe.(Caroline a féltestvérem apám lánya)
  ~Ne!Ez most komoly?!-Felháborodottan kérdeztem.
  ~Igen.Szóval nyomás le takarítani és a régi szobáját rakd rendbe most.!-Parancsolt rám anya.
  ~De...de...mire az egész házat kitakarítjuk eljön a jövő hét!-Ellenkeztem feltűnően,egy kis látszat szomorúsággal.
  ~Nem kicsim,beszélj csak egyes számba.Míg te szépen kitakarítassz addig én elmegyek vásárolni Elizával.-Közölte velem,kicsit félve a reakciómtól.
  ~Jó,legyen de hívom Ashleyt.(Tudni illik az egyik osztálytársam és szintén jó barátnőm)
  ~De,most jött haza Németországból.-Ellenkezően célzott anya arra,hogy egyedül kell megcsinálnom.
  ~Látod,ez lesz az ajándéka.Haza jön és takaríthat velem.-Vicceltem el.
  ~Na jó,azt csinálsz amit akarsz.Csak legyen mindenhol rend,a szobádban is -Hangsúlyozta ki :)!
  ~Rendben.Na jó vásárlást. -Hesegettem őket elfelé.
        *Nem igaz.Most takaríthatom ki az egész házat.Na szóval küldtem egy sms-t Ashley-nek,amelyben ez állt idézem:
"Vészhelyzet van,Caroline haza jön.
Takarítanom kell,neked pedig segítened ,mert anya és Eliza vásárolni ment.
Képzeld,hogy most te vagy Louis Superwomen-je és iderepűlsz segíteni egy ártatlan lánykának.
Köszi.PusziPacsi szia.Gyere most.Útóirat:"Jó,hogy hazajöttel :D."
  *Azért Louis Superwomen-je mert oda van Louis-ért és bennem néha egy költő veszik el és
nagyon abszurd dolgokat találok ki.De ezért szeretnek,vagy valami ilyesmi. :).
*Nem kellet sokat várni 10 perc alatt itt is volt Ashley, egy kis ölelgetés és One Direction halgatás közben,
úgy bő egy óra alatt ki lett takarítva a ház.Majd leültünk a földre és kidumáltunk mindent.
Ashley beszámolt a Németországi kalandjairól,amit az apjával és annak új feleségével töltött.
Be kell vallanom Ashley utálja az a nőt.De hát már megszokta.Én pedid elmeséltem milyen változásokon mentem keresztűl,
kb mindennel kapcsolatba.Teljesen megbízom Ashleyben akárcsak Elizában.Igazi jó barátnők vagyunk.:)*
    Mire kiöntöttük egymásnak a lelkünket,és kaptunk egymástól egy kis úgymond,lelki fröcsött megérkezett Eliza és anya.
 Mindkettem köszöntek Ashleynek,anya kérdezősködött az új feleség felől,Eliza a német pasikról érdeklődött.
Majd  azon kaptuk magunkat hogy 5:30 és ki kell menni Caroline elé a reptérre.Anya felkapta a kocsikulcsot majd bepattantunk mindannyian a kocsiba és elindultunk Caroline elé.
A reptérre érve írtó nagy tömeggel néztünk szembe,visítozó lányok hada lepte el a váró helyiséget.A csajokkal,hárman kiváncsiságból a tömeg felé rohantunk,hogy miért van itt ennyi lány.
Nem volt meglepő,de nem is az volt amire számítottunk.A "The Wanted" érkezett haza Londonba,honnan máshonnan mint Amerikából.Meglátva őket,vissza is mentünk anyához,hiszem nem rájuk számitottunk.Mind a hárman a One Direction srácokat vártuk volna.
De mindegy mondtuk egymásnak,hisz nagy ez a London.Carolinet elvisszük majd néhány plázába,reménykedve abban,hogy majd összefutunk a fiúkkal.
    ~Ó te jó ég,Caroline!-Kiáltott fel anya,hű de megváltoztál.
    ~Igen Mrs.Collins hisz öt év az öt év.(Ennyi ideje nem látták egymást).
    ~Nagyon csinos vagy,és már szinte felnőtt.
    ~Mrs.Collins még csak 15 éves vagyok :D -Nevette el magát Caroline.
    ~Na és hol van az én nővérkém,Hannah?...-Kérdezte gunyosan.
    ~Először is nem vagyok a nővérkéd,másodszor itt vagyok hanem látnád. - Szokásos stílusomat elővéve,kicsit bántóan válaszoltam.
    ~Hú,te szép vagy!..- Gunyolódott rajtam.
    ~Te viszont ugyanolyan csú......-Szakított félbe Eliza.
    ~Te is Caroline.!
            ~Á,Eliza te vagy annak az orvosnak a lánya? - Kérdezte megvetően Caroline.
            ~Igen én.-Felelt büszkén Eli.
      ~Ó és kit látnak szemeim.- Kikerekedett szemmel nézett Ashley-re.
                    ~Csak nem Ashley  Carter?
                    ~Igen,én vagyok.-Válaszolt mű mosolyal az arcán.
                    ~Ó,sajnálom anyukád,rossz lehet neki.-Gunyosan vetette Ashley-re ezt a mondatát.
         Ashley lesütött szemekkel,de még bizonyára nyugodtan kérte anyukám,hogy induljunk haza mert kihül a vacsora.És el is indultunk.
         A kocsiban eluralkodott az a kínos csend.Mire Caroline megtörte,egy épp oda nem illő és számunkra elég meglepő mondatattal.
 ~Csajok,képzeljétek el-Áradozott Caroline,szombaton 16 éves leszek,és egy nagy meglepetéssel készül nekem apu.
      *El sem tudtam képzelni,hogy mi lehet az a nagy meglepetés.Egy kocsi,vagy egy ház?
        Apu engem sohasem lepett meg semmilyen nagy meglepetéssel.Esetleg cipővel,ruhával vagy vásárlási utalvánnyal.
        De akkor ezek szerint szombaton(Szombatra) apu hazajön? - Elmélkedtem magamban.
              De mire észbekaptam, már otthon is voltunk.
         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése