Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 12., hétfő

Tizedik rész ;) *Az álom néha valósággá válik*.

Megint egy átlagos szombat reggel.Felkeltem,lementem a konyhába,hogy egyek valamint.
Vagy 30 ember volt a konyhában,és beugrott,hogy ma van Caroline szülinapja.
Rögtön észbekaptam,majd visszaronhantam a szobámba.Letusoltam,hajat mostam mint általában és felkaptam egy sportnacit és egy csőtoppot.
Mivel nem vettem ajándékot,így bementem a gardróbba,kikaptam egy ruhát becsomagoltam majd betoltam az ágyam alá.
Átmentem Caroline szobájába,felköszöntöttem és ketten lemendtünk a földszínti fürdőbe.
Segítettem készülődni neki,kimostam a haját,beszárítottam majd elővettem a hajsimítót.A haja készen volt,kikaptam a fiókból a sminkesdobozomat,kisminkeltem.
Kész is voltunk úgy egy fél óra alatt Caroline-nal.
Viszont én elég gyéren néztem ki.Szóval én is el kezdtem rendbe szedni magam.
Begöndörítettem a hajam,felraktam egy alap sminket szempillaspiráll,alapozó.Felöltöztem.
Ebben a pillanatban belépett Eliza és Ashley is az ajtón.Hál'Istennek itt a felmentősereg.
Ők is készülődni kezdtek,segítettek egymásnak,míg Caro és én kimentünk a medencéhez megnézni a díszítést és a szinpadot.
Mire bementünk a csajok már készen voltak,a vendégek már megérkeztek 2 óra volt,de akadt egy kis gond.
A fiúk sehol sem voltak.Apu már hívta is Harry-t,hogy megtudja hol a fenében vannak.
Harry csak annyit mondott 5 perc és ott vagyunk aggodalomra semmi ok.Így is lett meg is érkeztek.
Kimentünk a kertbe,a fiúk felmentek a színpadra és előadták a leghíresebb dalaikat.Majd rögtön utánnuk egy DJ szórakoztatta Carolien barátait.
Én,Eliza,Caroline és Ashley leültünk a medence melletti asztalhoz és odaadtuk az ajádékainkat Caro-nak.
A ruhámnak  örült.
~Remélem jó a méret-Szúrtam oda neki.
   Eliza egy "C" betűs nyaklánccal és medállal lepte meg amiért szintén oda volt.
Ashley által pedig egy mp4-nek lett tulajdonosa.
    Megköszönte őket volt egy nagy 4-es baráti ölelés majd nyomás táncolni.
Épp a "Fly Project-Musica" -számnak volt vége,majd a DJ benyomot egy One Direction "Moment"-et.Lassú szám el is indultam ülni lefelé,fel ne kérjen valaki.
Elizát Zayn,Ashley-t Niall,Caroline-t Liam,Louis pedig anyát kérte fel.Én pedig Harry-vel táncoltam.
Nagyon szenvedélyesen igazából.Életem pasilyával.Majd vége is lett a számnak.Harry elengedte a kezem és
valami okból felrohant a színpadra.Fogott egy mikrofont a kezében majd bele is szólt.
~Hölgyeim és..öööö uraim.-Zavarbajötten készült valamire.
~Egy kis figyelmet szeretnék-Majd folytatta tovább.
~Hannah Collins..Huhh-Sóhajtott fel.
      *El sem tudtam mit akar nekem mondani.A szivem egyre hevesebben lüktettet.Majd a reflektorfény rám sütött.*
~Szóval-Kezdte újból.
~Hannah Collins,lennél a barátnőm?.-Kérdezte,már megkönnyebűlten.
   *Szó szerint elakadt a lélegzetem.Beparáztam és lefagytam.
~Na mondj már igent kislány.-Kiabált be Zayn a tömegből.
~Örömmel.-Vágtam rá.
  Majd Harry lejött hozzám megcsókolt és az este további részében csak a gratulációkat kaptuk,minden irányból.
Majd egymást átölelve táncoltuk végig az estét. :)*
           Az álom valósággá vált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése