Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 31., szombat

Harmincharmadik rész *Az álom néha valósággá válik*

  Mikor meguntam az ott üldögélést haza invitáltam mindenkit.
De egyszer csak csörgött a telóm.Tudtam, hogy vagy Eliza, vagy anya apa, esetleg Harry..
   Igen jól gondoltam.Erőt vettem magamon és felvettem.
~Hol a fenében vagy? - Eliza első mondata ez volt amit szinte sírva és ordíbálva vágott hozzám a telefonba.
~Nyugodj meg Eli, kérlek. - Nyugtattam le de nem tágított.
~Tudod, hogy a rendőrség is keres? Ja és mindenki halálra megijedt?! Még hozzá anyád kórházba van, mert szó szerint idegösszeomlást kapott. - Mondta hadarva, amiután mégjobban meghasadt a szívem.
~Eliza én sajnálom. 
~Nem kell.Biztosan olyan helyen vagy ahol jobban szeretnek mint mi.Szép volt Hannah, szép.Csalódtunk benned, mindannyian. - Mondta vérig sértett hangon, majd rámnyomta  a telefont.
    Szívem hevesen dobogott a fájdalomtól.Igaza volt.Hülye voltam, hogy eljöttem.
      Könnyek szöltek a szemeimbe, elgyengültem és futni kezdtem.
      Erik értetlenűl nézett utánnam majd ő elkezdett követni.
      A parknál leroskadtam, elengedtem magam és kínok közt szenvedve leültem a földre, térdem az állaim alá húzva a külvilágtól elzárkózva.

Erik réműlt arccal nézett rám és azt mondta "Hannah minden rendben lesz, én itt vagyok".
  Utánna egyre csak közelebb hajolt és ajka az én ajkamhoz ért.
Nem igaz, megcsókolt. Én hülye, hogy hagytam.De olyan volt mint..Á, megbolondultam?!
  Majd valaki hátúlról belemarkolt a táskámba és fölhúzott a földről.
Hátra fordúlva Mercit láttam meg, aki nagyon komor képet vágott. 
~Erik mit csináltál vele? - Kérdezte tőle.
~Én csak. - Majd vágtam közbe.
~Merci semmit, csak semmit.Nyugi menjünk haza felé, jó?
~Hát jó. - Válaszolta és megmarkolta a kezem és már huztunk is.
  Erik újra felvette a semmit mondó formáját.Nem is foglalkoztam vele inkább jól éreztem magam a csajokkal akik halálian jó fejek.
Merci, Panni, Fruzsi, Bernadett, Réka elfeledtetik velem a rossz napjaimat és újra élek a társaságukban.
Mikor már "haza" értünk nem is ültünk le se semmi csak a csajok ledobták a táskájukat és indultunk valahová.
Nem tudom de a Lánc hídnál kötöttünk ki.Szép is a Duna.:D 
  Már vagy 7 óra lehetett amikor még javában hülyültünk.A város gyönyörű este.A fények meseszéppé teszik.
Egy érdekes kis beszélgetésbe is elegyedtem Rékával, hogy jobban meg ismerjem, idézem Rékát :"Szóval, nagyon vidám vagyok, imádok nevetni.
Türelmetlen vagyok, ragaszkodó, gitározok, megbízható, de kicsit szégyenlős, ha valakit jobban megismerek, akkor onnantól be nem áll a szám.
Sajnos sokan csak kihasználnak, mert igyekszem mindenkivel jóba lenni.Szeretem az izgalmas, félelmetes dolgokat.Nagyon szeretek írni, de könnyen szerelembe esek..érzékeny, sértődékeny, de nem vagyok haragtartó.
Hajlamos vagyok, kisajátítani embereket, ami a legrosszabb tulajdonságom, de igyekszem leszokni róla.
Nagyon szar hangom van, de imádok énekelni és jól rajzolok."    
   Hát igen be nem áll a szája, de ezt imádom benne, hogy nem olyan mint bárki más, ő csak Réka :)
   Azon is elgondolkodtam, hogy haza megyek, de itt engem mindenki szeret.Nincs Harry nincs Louis, Niall, Zayn se Liam és ez olyan könnyű így.
Majd kaptam egy sms-t.
  Feladó Eliza
  Címzett Hannah
Hol vagy Hannah?Kérlek válaszolj.Now!
  Feladó Hannah
  Címzett Eliza
Magyaországon.A Duna parton.
  Feladó Eliza
  Címzett Hannah
Úristen!Téged be kéne zárni.Bamba♥
  Feladó Hannah
  Címzett Eliza 
Tudom, zárj be♥
  Feladó Eliza 
  Címzett Hannah
Nézz hátra és fordulj meg!
  Feladó Hannah
  Címzett Eliza
Khmm? Parancsolsz? :D 
   Mikor hátra néztem Eliza állt előttem.Könnyes szemmel s didergő testtel.
 Lélegzetem elált, mintha belém folytották volna a szavakat.Megöleltem és azt súgtam a fülébe:"Sajnálom".
Nem kaptam választ csak egy elégedett mosolyt, ami arra ösztönzött, hogy nyugodjak meg mert minden rendben van.
  Így tettem.Bemutattam Elizát mindenkinek.Kedvesek voltak vele is és az éjszakára ő is jöhettett Merciéknél ha már úgyis ma mindenki ott fog éjszakázni.
Eliza és Fruzsi jól elvoltak.Irigykedtem is egy sort, de neki is kellenek az új barátnők.
    Fruzsi így mesélt magáról: " Anyut Beának aput Robinak hívják.Elválltak.V an egy 27 éves báttyám és egy 31 éves nővérem. 
3 éves korom óta táncolok.Khhm énekelni hát azt nem tudok :DD 
  Folyamatosan tudok bármiről beszélni és ettől már mindeki tök kész van a családból és barátok közül is, de vagy megszoksz vagy megszöksz"
 Bernadettet idézem: " Imádok táncolni, zenét hallgatni, bolond vagyok.
A barátaimért mindnet megteszek.
Sokat vagyok egyedül otthon és ha tehetem Merciéknél alszom.
Ha valakit megszeretek akkor nem engedem el.És nincs tesóm Hál'Istennek."
Ezek után hangos nevetésben sétáltunk hazáig.Én és Merci kézen fogva.Panni és Benadett telón twittereztek, Erik és Eliza hú, hát beszélgettek, Fruzsi pedig fogalmam sincs miért de most szótlan volt.
      Nem tudom Eliza meddig marad, de nem számit az a lényeg, hogy ittvan. :)♥









Új 1D fan szerelő!


Bernadett♥






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése