Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 30., péntek

Harminckettedik rész. *Az álom néha valósággá válik*

Na jó, ez nem tudom, hogy juthatott eszembe.
De nem fontos.
  Besétáltam a konyhába, ahogy otthon szoktam a hűtőbe nyúltam.Kivettem a tejet, a gabonapelyhet viszont sehol sem találtam.
Majd Erik a kezembe nyomta egy komor szemöldök huzogatással. "Szép"..gondoltam magamban.
  ~Kösz. - Mondtam halkan, miután elkezdtem enni.
Rohangáltak körülöttem. Panni már a suliba sietett, mivel tömegközlekedve ment így kiszámithatatlan, hogy oda ér e nyolcra.
Az édesapjuk már elment 30 perce munkába.Merci a sminkjével bíbelődik, miközben majdnem lekési a sulibuszát.
Az édesanyjuk pedig most az Aldiba ment bevásárolni.
Erik a lustaságával küzködve reggeli után, suli helyett itthon "ült".
Leheveredtem mellé a kanapéra. Rideg volt, mint az előtt. Szótlan és bátortalan.Mintha félt volna valami/kitől.
Nem szóltunk egymáshoz 10 perc után sem.Meguntam a csendben üldögélést és felvetettem azt az ötletet, hogy vezessen közbe Pesten.
Unott pofával de igenlő választ kaptam. Én igazából kész voltam, rá kellett várni.De nem sokat.
Egy csőnadrágot vett fel egy pólóval.Csőnadrág?!Gondoltam magamban de meg sem lepődtem annyira, USA-ban is ez a divat megy a srácoknál.
Kiérve az utcára, vadul vezető autósokból annyi volt ameddig a szem ellát.
Felszálltunk a hévre és utazás közben is csak a várost tudtam bámúlni.
Elvégre is felé sem jár Amerikának, de szép volt.Nyüzsgő, izgő-mozgó emberek.
Dugók és balesetek.Csöves diákok, akik lógnak a suliból és a tereken nyomúlnak.
   De Erik azt hiszem el vit a Hősök Terére is, ami gyönyörű szép volt.Volunt bankba átváltani a dollárom forintra, hogy vásárolhasak.
Elmentünk plázázni.Egy sráv és lány, hű szép párosítás gondoltam csak így magamba, de nem szóltam semit, ha neki nem kínos nekem sem.
A West End volt a legjobb számomra.Összevásároltam igazából mindent.Órát, ruhákat, cipőket.
A Váci utca csodálatos volt, de a sok tini aki ott kuksol suli helyett, "szép" látvány.
Sör, vodka a kezükbe.Füzekni mint állat, pasik és csajok egyaránt szívtak párat.
Ez megdöbbentő.Hogy nincs ész ennyi idősen se.
A sétafikálás közben elfáradtunk,szomjasak és éhesek is voltunk.Hazafelé be is ugrottunk egy KFC-be, ahol dugig tele tömtük megunkat kajával és kólával.
Beszélgettünk is.Beszéltem magamról, ő is magáról.
Igen első hallásra a tökéletes gyerek álláspont jött le.Aki mindenből ötös, tök jól viselkedik és a "Szent".
De nem így van ez,át látok én a szitán.
Láttam rajta, hogy nem olyan könnyű az élete amilyennek elmondja.
Utálkozást sugázoz a tekintete,hogy utál tökéletes lenni vagy legalábbis azt mutatni, hogy tökéletes.Nem akar mindig "A tökéletes" lenni.
Megértem.Nem könnyű másnak és főleg magunknal megfelelni.Ez után  a tartalmas beszélgetés után, nem siettünk még.
Wifiztünk meg ugrattuk egymást, mikor Panni és két lány berobbasztott az ajtón.Nagy vihorászással és fülig érő mosolyall.
Mikor észrevettek rögtön idejöttek.És el kezdtünk beszélgetni.
 ~Hali Hannah, Erik. - Mondták kórusba a nevünket.
 ~Ők a barátnőim. - Kezdte Panni.
 ~Ő Réka, ő pedif Fruzsi.
 ~Sziasztok. - Köszöntem majd egy öleléssel üdvözöltem őket.
Réka, nagyon szép lány, már először is észrevettem, hogy különleges de egy fél órás dumálás közben nagyon megszerettem.
Fruzsi pedig "Forever Zayn fan" szóval nehéz dolgom van.De semmi közönbösséget  nem látok rajtuk Harry miatt.
Igazán megértőek voltak, sőt túl megértőek.
  Én már imádtam őket, vajon ők is engem?!






Új szereplők 1D fanok! 


Réka.




Fruzsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése