Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 22., csütörtök

Huszonhatodik rész.*Az álom néha valósággá válik*. Part1

Mindenki elnémúlt csak az én fejem volt olyan piros mint a vadalma,mert nem volt benne töltény.
A végén már ők is rájöttek és igazából bánták a megjegyzéseket.De mindegy.
Hívtam a rendőrséget.Egy jó félóra múlva már jöttek is.
 Igazánól Austin fején semmi megbánást nem láttam.Bevitték az őrsre velem és a fiúkkal együtt.
Egész úton egymáshoz sem szóltunk.Talán rosszul tettem amit tennem,de ha közbe szóltam volna talán észre vette volna,hogy fel kell tölteni tölténnyel és vége.
Már nem számít.Mikor odaértünk kihallgatak minket mint tanuk,túszok..stb.Végűl is nem jelentettem fel Austint,de megkapta a büntetését és én kövmunka és 1 év elvonó..Na azt szép.
  Én gyalog mentem haza.Szomorú voltam,hogy nem szóltak hozzám,de ők így én úgy.
~Hannah még áll a nyolc óra?-Kiabálta utánnam Harry.
~Igen.-Csak ennyit mondtam,bólintottam egyet és mire hátranéztem eltűntek a lányok tömegében.
  Hazakullogtam,rendet raktam lent.Felmentem a szobámba és kész katasztrofális érzésem volt.
Mindenem szanaszét,de nem hiányzott semmi.Papírjaim a helyén és a többi és a többi..
  Már 6 óra volt.Bementem a fürdőbe.1ó rán zuhanyozba ugyanis nem tudtam menekűlni a forró víz fogságából.
Begöndörítettem a hajam,füstös fekete szemeket varázsoltam magamra,majd egy elegáns fekete minit húztam magamre egy fekete tűsarkú társaságában.
Majd kimentem és becsúktam az ajtót a riasztót is bekapcsoltam.Elindúltam a szálloda felé.Fogtam taxit és 5 perc alatt ott is termettem.
    Liftbe szálltam és máris a negyediken találtam magam.Senki sehol.
Elmentem a lakosztályukig és az ajtón találtam egy borítékot "Hannah Collins" névze címezve,mivel az én vagyok ki is nyitottam.
  Az állt benne,hogy:"Hannah ha ezt elolvasod kövesd a nyilakat."
Sehol semmilyen nyilat nem láttam majd befordúltam a folyosón ballra és láss csodát nyilak.
Teljesen a következő lépcsőig vezettek ami az ötödikre vitt majd így tobább a nyilcadikig  már a tetőn voltam.
Terített asztal gyertyafény,pezsgő és csirke.Háhá...
   Gyönyörű világítás és én egyedül.Majd valaki hátúlról megölelt és azt suttogta 'Szeretlek'.Persze ki más lett volna mint Harry.
Majd az asztalhoz vezetett és vacsizni kezdtünk.Sok mindenről beszélgettünk de lekinkább a mai napról.
 ~Hannah te tényleg tudtad,hogy nincs megtöltve?
 ~Harry ezt még a vak is látta volna.
 ~Akkor.-Nevette el magát.~Akkor nem tudom.
Majd odajött kézen fogott és leültünk a földre.És egyszer csak lampionok kezdte fölfelé szállni én csak fülig érő szájjal mosolyogtam és ugráltam majd lenéztem és Louis,Liam,Niall és Zayn voltak azok.
  ~Csak egy kis romantika.-Mondta Harry, majd kezeim a nyaka köré fontam és megcsókoltam.
  ~Hannah,szeretlek.
  ~Harry,szeretlek.
 ~Harry kezdtem kétségbeesedtem,te vagy a mindenem.
 ~Hannah akárcsak te nekem.
Majd megint csókolóztunk ami már mennyei volt.És elhittem ...végre elhittem,hogy 'Tényleg szeret'¦.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése