Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 15., csütörtök

Tizenötödik rész. *Az álom néha valósággá válik.*

 24 órával később.Az utazás napja.
Az utazás előtt 2 órával.Felkeltem,fürdőbe vettem az irányt,elvégeztem a szokásos dolgokat.
Majd felébresztettem Elizát és ő is rendbe szedte magát.
   Levittük a csomagjainkat a földszíntre.Nem csoda,hogy legalább fél órába telt,nekem 6 bőrönd,Elizának 5.És a cipőim már USA-ban vannak szerencsére,meg még pár cuccom.
Caroline már elég rég ébren lehettet.Készen volt, már csak az indulásra várt.
Elővettem egy tatyót,beleraktam azokat a dolgokat amikre szükségem lehet az utazás alatt.Telefon,laptop stb.Visszamentem a szobámba felvettem a tegnap este előkészített ruhám.
Utánna visszaballagtam a konyhába,elővettem a tejet és a gabonapelyhet.Evés után kimentem a medencéhez,kicsit kiszellőztetni a fejem.
Itt hagyom a régi életem és kezdek egy újjat,csak ez lebegett előttem.Új barátok,új szerelem de még a régi sem volt lezárva.Harry nem keresett,én sem őt.
  ~Eliza,indulunk.-Szólt apu.
  ~Igen,máris megyek.-Válaszoltam.
Elindultam a házba,felkaptam egy kapucnis bemelegítőt,felhúztam a Zayn-tól kapott Converse cipőmet.Majd kiléptem az ajtón.
Egy utólsó pillantást vetettem a házra,aztán a "taxi" felé vettem az irányt.30 perc alatt ott voltunk a reptéren.
Apu megvette a jegyeket,átestünk a szokásos ellenőzzésen,leadtuk a csomagokat.Leültünk a váróba és vártuk míg nem indul a gép,nem meglepő módon.
   ~A Beverly Hills-i járat 15 perc múlva indul,kérjük az utasokat,álljanak készen a felszállásra.-Mondta a hangosbemondó.
Ezalatt én előszedtem a fülhallgatóm és zenét kezdtem hallgatni.
  Majd éreztem,hogy valaki megérinti a vállam.Hátranéztem és Harry állt mögöttem.A srácok is ott voltak de kicsit hátrébb Elizával dumáltak.
~Hannah,én....annyira sajnálom ha félreértettél valamit mert én és Rebeka n....-Szakítottam félbe.
~Harry,ott volt nálad...Éngem sem vittél még hozzátok őt meg..De nem ez a lényeg...-Mondta vállatvonva szomorúan.
~De nem tör...-Megintcsak nem hagytam,hogy végig mondja.
~Nem számít.Harry neked más kell.Nem én.Jobbat ér...
~Nem Hannah nálad nincs jobb.
~Harry,túl naív voltam.Tudom,hogy nem szeretsz vagyis érzem.És ez fáj.Sajnálom,hogy ezt kell mondanom,de...
~Mi de?
~Én belül kegyetlen harcot vívok a szívemmel és az eszemmel miattad.
~Hannah ne menj el..Kérlek maradj velem..-Kérlelt,de látta rajtam,hogy hiába.
~Harry tudod,hogy el kell mennem....Így nem maradhatok.Sajnálom.
~Én is.De tudd,hogy én még....
~Ne mond ki kérlek,így könyebb itt hagyni....-Mondtam szomorúan,majd megfordúltam és elindúltam a gép felé.
   A gép egy perc múlva felszáll,kérem az utasokat szálljanak befelé.
Már ott voltam.Még egyszer útóljára hátra néztem és Harry ott állt a srácokkal együtt és én....csak sétáltam tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése