Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 20., kedd

Huszonnegyedik rész.*Az álom néha valósággá válik*.

Buli után nem mentem haza,telefonáltam is vezetékesre de csak üzenetet
hagytam mert Austin nem vette fel.
De én szóltam...én szóltam.

Éjszaka 2 óra körül beszálltunk az autóba és a fiúk szállodájába mentünk.
 Nem láttam milyen is volt igazából csak annyit,hogy bazinagy.:D
Bementünk.A lakosztályuk a negyediken volt.Én a liftet választottam ők pedig a lépcsőt.Nem tudom,hogy miért.?!!!!
Már az ajtójuk előtt vártam őket, már kb 8 perce,mire hangokat hallottam persze a fiúk voltak azok.
Niall kinyitotta az ajtót.
Hát igen,csodálatos látvány fogadott.Gyönyörű és hatalmas étkező asztal,konyha,hatalmas tv a nappaliban és öt szoba a srácoknak.
Én és Harry rögtön leültünk a kanapéra.Bekapcsoltam a tv-t,máris a TLS-re,ahol épp a kedvenc műsorom a "Say yes to the dress"..
Louis máris azzal viccelődött,hogy mennünk kell most eskővői ruhát választani nekem.
És jöhet Harry-vel az esküvő.Jót röhögtünk.
  Aztán Lou bement a konyhába majd pacsintát sütött,Nial a telefonját bütykölte,Liam a laptopja előtt nyomúlt,Zayn jégkrémet evett.
Én sem tudtam ellenállni a jégkrémnek így lenyulntam Zayn elől,aki szép lassan,de biztosan megkergetett a konyhapúlt körül,
mire Harry hátúlról megölelt.Igent ezt "imádtam"...
4-körűl leheveredtem a kanapéra efy forrócsoki és palacsinta társaságában.
Magamra húztam egy pokrócot és el is szundikáltam.
Reggel már 6-kor ébren voltam nem tudom miért is.:)Csináltam szendvicseket,piritóst,rántottát
,teát és kávét.
A fiúk 8-kor tá,adtak fel elég kómás állapotban.Vajom minden éjszakájuk ilyen kemény lehet?!
Egyépként tetszett nekik amivel vártam őket.Degeszre ették magukat,majd zuhiztak egymás után és én is rendbe szedtem magam.
Felöltöztem,elköszöntem a srácoktól.Megbeszéltük,hogy majd keresnek.
 
    Egy utólsó pillantást vetettem a lakosztályra,és a fiúkra majd egy pozitív mosolyt kültem feléjük és becsuktam magam után az ajtót.
Már a liftnél voltam amikor Harry utánnam kiáltott.
~Hannah,várj.
~:) Harry,valahogy éreztem hogy utánnam jössz.
~Ma este 8-kor itt,a liftnél.-Mondta határozottam egy kacér mosollyal az arcán.
~Parancsára uram!-Mondtam vicces hangon majd beronhantam a liftbe.
  Harry utánnam akart rohanni,de azt mondtam:
~Stop.Harry este találkozunk,bírd ki.
  Kaptam egy mosolyt tőle és elment.
Elindúltam lefelé.
Kiléptem a szálloda ajtaján és máris Beverly Hills mozgalmas utjáin találtam magam.
A szálloda pedig az egyik legdrágább L.A.-ben az az (Thompson Beverly Hills  
9360 Wilshire Boulevard, Beverly Hills, CA 90212 Los Angeles)
   Úgy döntöttem gyalog megyek haza.Addig is néztem a házakat,azt ahogyan az emberek viselkednem.
Meg kell mondanom elég primitíven.
Valaki hátúlról belémjött,megfordúltam és az ájjulás kerűlgetett.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése