Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 15., csütörtök

Tizennyolcadik rész. *Az álom néha valósággá válik*

Csütörtök reggel volt,a nap fényesen sütő sugarai besütöttek  a szobánk ablakán.
Felkeltem,kinéztem az ablakon.Gyönyörű látvány fogadott,a tenger,a nap sugarak és a nagyon meleg.
~Lányok,ébren vagytok?-Kérdezte halkan Mary(Eliza édesanyja).
~Én igen.-Válaszoltam csendben,majd kimentem hozzá a folyosóra.
~Hannah,csinálok reggelit,aztán elindulok dolgozni,Dan pedig elmegy bevásárolni.Nagyon vigyázzatok magatokra.-Mondta gondolkodó hangon,majd egy puszit kaptam tőle az arcomra.
~Rendben Mary.-Bólogatva a fejem ráztam.
  Majd lementem,a földszinti fürdőbe és ott tusoltam le ne hogy Elizát felkeltsen a zajjal.
Visszatipegtem a szobába felkaptam egy sortot és egy has pulycsit csak egy strand papucsot és keltegetni kezdtem Elit.
~Hé,álomszuszék reggel van,ideje felkelni.
  Ásított egyett majd átfordult a másik oldalára és hangon nyöszörgésben tört ki majd ezt kiabáltam.
 "Harry ne,ne ugorj.Hannah még szeret,ne tedd meg kérlek"-Majd felült az ágyon mély levegőket vett és le volt izzadva.
~Eliza mit a baj?
~Azt hiszem ez egy ...rém ...rémálom volt...-Mondta dadogva majd megölelt és sírva fakadt.
~Nyugalom Eli,minden rendben.-Nyugtatgattam,saját nyugtalanságomban.
~De Harry?..
~Harry jól van,csak álmodtál.
  ~Menj zuhanyozz le vagy vegyél egy forró fürdőt majd öltözz fel addig csinálok egy forró teát vagy kávét.
Igy tett,1 órát ült a kádvan majd végül összeszedte magát és azt mondta.
 ~Meg kell keresned Harry-t még ma.
 ~Nem Eliza nem tépem fel a múlt sebeit,de gyere kész a reggeli,eszünk és elmegyünk a parkba,vagy lemegyünk a partra.
~Á,szerintem inkább mennyünk el a házatokhoz,hallottam,hogy valaki kibérelte egy darabig és nézzük meg hát ha valami jó pasi,vagy csak egy aranyos csaj.Állítólag egyedűl van,a szülei nélkül.
~Oké.-Válaszoltam boldogan majd megfogtam Eli kezét és leráncigáltam a konyhába.
  Leültünk megreggeliztünk.Bementem a konyhába,és töltöttem magamnak egy pohár narancslét,eléggé belemerűlhettem az ivásba mert perceken át csöngetett valaki és nem nyitottam ajtót.Majd észbekaptam és rohantam is.
~Hű Louis hát te itt.
~Igen Hannah,hallottam hogy hazajöttél és már hiányoztál nekünk. (Majd Zayn,Niall és Liam ugrottak elő.)
~Hé skacok gyertek csak be.-Mondta boldogan.
   Be is jöttek Harry sehol.Zayt félrehúztam a többiektől és megkérdeztem tőle.
~Harry hol van?
~Nem akart jönni,félt hogy megint...
~Megint mi?-Förmedtem rá idegesen majd elnézést kértem.
~Megint nem akart neked fájdalmat okozni.
~Ahh,értem szóval miattam nem jött.Legalább Elizára lehetett volna tekintettel.
~Miért?
 ~Mert azt álmodta,hogy Harry le akar ugrani egy hídról,és nem nyugszik azóta le.
~Ez hülyeség...
~Zayn....nem az tudod..Az álom néha valósággá válik..
~Hannah,te is gyogyós lettél?
~Nem dehogy,szóval hol van Harry.?
~Kocsikázni ment a .....Te jó ég..-Kapott a fejéhez Zayn.
~A..? Nyögd már ki....-Sietettem.
~A..te jó ég sietnünk kell Hannah, Harry a  Tower Bridge-en van.-Zayn idegesen magával rántott,majd futni kezdtünk.
       *Már ott voltunk amikor Harry-t a híd szélén láttuk állni.*
~Ez megőrűlt.-Ordíttottam,majd fejvesztve rohanni kezdtem.
~Harry,mi a fenét művelsz?-Kérdeztem majd kiugorva a bőrömből,olyan ideges voltam.
~Hannah,Zayn menjetek el..Én már nem tudom mit kezdjek az életemmel néküled Hannah..-Már nem élek.
~Harry ez marhaság,én szeretlek....Szállj le onnan vagy én löklek le..-Mondtam még idegesebben..
      Majd Harry a híd külső oldala felé fordult szótlanul......és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése