Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 19., hétfő

Huszonharmadik rész.*Az álom néha valósággá válik*

Fogtam magam kimentem az erkélyre.Átmásztam a korláton,és próbáltam egyensúlyozni és fent tartani magam.Sikerűlt is.
Megkapaszkodtam egy fa ágba,és rámásztam a fára.Majd onnan szép lassan le a földre.Körűlnéztem,és Austin a nappaliban ült szóval arra nem mehettem.Megkerűltem a házat.Sötét volt,nem is tudtam merre megyek,majd hátúlról vala belém jött.
 Sikítottam egyett majd befogta a számat.
~Hannah pszt.-Mondta halkan.Én vagyok az Zayn.
~Zayn?Ó, Hál'Istennek..De hogy kerűlsz te ide?
~Már a skacokkal 3 napja itt vagyunk.A túrné miatti megbeszélésre jöttünk.
~Á,értem de nekem mennem kell.Örülök,hogy taliztunk.
~Várj Hannah elviszlek,hová mész?
~Ministry Of Sound.
~A srácokkal ott lesz meetingünk,szuper na gyere.
~Mi?
~Gyere már.
  Beültem a kocsiba majd elindultunk.
Hatalmas tömeg,rivaldafény fogadott.
Zayn kiszállt,majd kinyitotta nekem az ajtót,megfogtam a kezem és végig vonultunk az ajtóig,a srácok a hátunk mögött jöttek.
Bent megláttam Mercit és Jessit(Merci pasija)
a többiekkel,nyomta a fiúk arcára egy puszit majd odamentem a rám várókhoz.
Egy hatalmas buli közepette ünnepeltük Justin felnétté válását úgymond de sajnos nem ihattunk még alkoholt.Én amugyis utálom.
De azért egy pezsgő belefért volna,de hát a törvény... Emiatt nem akartunk dutyiba kerűlni.
Colat,ödítőket,kaját persze fogyasztottunk..
Halál égő volt amikor Louis odaállított egy répával és magával vitt a tömegbe majd a színpadra.
Mindig is ilyen hülye volt és kiszámíthatatlan és most is.Kikapcsoltatta a zenét,Harry kezébe nyomott egy mikrofont,leültetett egy székre.
Harry mielőtt elkezdett volna beszélni,jól bevörösödött a fejem és a levegő után is kapkodnom kellett és Liam komor fejét nézve rólam és Harry-ről lesz majd szó.
   ~Szóval-Kezd mondanivalóját Harry,és sőhajtás keretében.
   ~Hannah Ann Collins,huhh...Megbocsátasz nekem a baromságaim miatt és újra leszel a barátnőm.?
   ~Néztem rá tágra nyílt szemekkel majd tehetetlenségembe a mosdóba rohantam.
Leültem az egyik sarokba és csak zokogtam...Tanakodtam magamba,hogy tehettem ezt Harry-vel aki tényleg szeret,és én is.Liam csókját hagytam és miért?
Áhh nem tudom...Én szeret Harry-t de az a csók Liam-mel..Hogy tehettem ezt egy olyan emberrel aki életem szerelme még mindig?...
  Majd egy ismerős hang azt mondta:
~Ne sírj Hannah..
~Harry,te mit keres a lány mosdóba..?-Kérdeztem már mosollyal az arcomon..
~Hannah nem számit,hogy hol és mikor csak az hogy kivel..-Nevette el magát,majd megrázta a fürtjeit és azt mondta:
~Tudok a csókról,mivel én kértem Liam-met,hogy csinálja ezt..
~Tényleg,de miért?Most teljesen azt hiheted,hogy nem szeretlek és a többiek is azt hiszik most gondolom,hogy csak egy kis ribanc vagyok aki csak a pénzre és a népszerűségre vágyik.
~Nem Hannah,akkor lennék nagyon ideges ha ellenkeztél volna a csókkal kapcsolatban,mert akkor...
~Áhh értem,szóval mert akkor az jött volan le,hogy megtenném és hogy nem szeretlek..De igy épp fodítva...-Mondta megértően..
~Igen,pontosan.Hannah én mindezek ellenére szeretlek.
~Tudom Harry én is.
   Megölelt.Majd segített felálni.Letörölte a könnyeimet,és azt mondta még akkor is szép vagyok,ha kisírt szemmel és borzosan állok előtte.
~Tényleg?-Kérdeztem tőle.
~Hannah és nem a külsődbe szerettem bele,habár te egy kikúrt gyönyörű,sexy és csinos csaj vagy.Hanem a belsődbe,nekem az mindennél többet jelent.Én a világon minden egyes lány szép,olyan nincs hogy csúnya,nekem legalábbis nem a külső az első szempont.
  Megcsókolt és nekem fülig ért a szám,hogy ilyen barátom van,aki egyszerűen nem csak kívűlről a legjobb pasi a világon de belülről is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése