Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 18., vasárnap

Huszonegyedik rész.*Az álom néha valósággá válik.*

    Végül is mindannyian ott éjszakáztunk Elizáéknál ki a vendégszobákba,nappaliba....
Nem tudtam elaludni,gyötört az álmatlanság,forgolódtam és még hányingerem is volt.És ki is jött belőlem az egész napi kaja,gyorsan a fürdőbe rohantam..
Erőlködtem,hogy visszatudjak menni a szobába de ott ragadtam.Majd Harry valószínűleg WC-re de bejött.
Nem látta,hogy ott vagyok mert sütét volt és pisilt.:DDD Majd nem elnevettem magam,de vártam.Felkapcsolta a villanyt és meglátott.
Olyan édesen mosolygott,hogy szinte már zavarba voltam.Egy fehér pólót viselt és egy barna nadrágod,olyan sexy volt,hogy is mondjam inkább ellenálhatatlan.
Leheveredett mellém a kádva,elég nagy káb volt ha ketten is elfértünk.Átölelt kaptam egy puszit és azt mondta:
"Hiányoztál,az ölelésed,a mosolyod,az hangod,az érintésed,a csókod TE magad." Ezt a mondatot bekönnyeztem és eluralkodott rajtam az akkori érzés.
Lehejtottam a fejem a vállára és annyit mondtam "Te is"..Megfogta a kezem,odabökte,hogy szép vagyok akkor is ha nem és végül simogatni kezdett.Ami a gyengém.
Rögtön el is aludtam rá,és már hallottam Harry szuszogását is és olyan megnyugtató volt,hogy ott volt mellettem és "Szeretett"..
   Reggel,úgy keltem,hogy Harry már sehol sem volt.Valahogy kimásztam a kádból,majd Eliza szobáján keresztűl végig robbasztva  lementem a földszintre.
Finom illatok kavarogtak a levegőben.Hát igen az egész bagázs evett.
~Jó étvágyat!-Mondtam durcásan,majd benyultam a hűtőszekrénybe kivettem a vajat és a sonkát.Majd Majd elcsentem egy zsömlét a Harry tányérjától,míg nem figyelt oda.
Gyorsan csináltam magamnak egy szendvicset,és egy kapucsinót.Miután végeztem bementem tudolni és általánosan rendbe szedni magam.Sikerűlt igy csak 45 percembe telt.
Majd Harryt láttam meg a tükörben.Éreztem,hogy valamire készül,így inkább még idő előtt kirohantam.Összeszedtem a cuccaimat,elköszöntem mindenkitől,majd úgy döntöttem elindulok a reptérre.
Kifelémenet Harry még meglepett egy levéllel,majd azt mondta otton olvassam el,és az arcomra nyomott egy puszit majd jó utat kivánt.
Én úgy döntöttem nem kocsival,hanem hévvel megyek inkább. 18 perc utazás után,megérkeztem.Jegyett vettem a legkozelebb induló járatra,de sajnos egy jó órát kellett várnom.
Addig előbányásztam a laptopomat és 1D-t hallgattam.Egy lány odaült mellém a váróba és rögtön az a kérdése támadt,hogy:
~Szia,véletlenül nem te vagy Harry barátnője?
~Szia.Hát már nem..
~Akkor szingli?
~Igen azt hiszem..
~Telószámát megkaphatom?
~Na húzz innen vagy megütlek..-Szokásos stílusommal elzavartam
     Elég kemény voltam tudom,de ez van.Vagy megszoksz  vagy megszöksz ő ebben az esetben megszökött,de jobban is tette még a végén neki mentem volna.
~Hannah,Hannah,Hannah Collins merre vagy?-Kiabált egy ismerős hang,valószínűleg nekem.
~Itt vagyok.....Liam?-Kérdeztem.
~Te mi a....-Szakított félbe..
~Én azt a fenét keresek itt,hogy ..háth igazából...Nem is tudom.Én csak nem szeretném,hogy elmenj.
~Mi?
~Jól hallottad.Maradj!
~De hát nekem el kell mennem.Ott az othonom.
~Viszont a családod a barátaid mind-mind itt vagyunk.
~Liam menj haza és hagy élni végre.
   *Kedves utasaink a Los Angeles-i járat 5 perc múlva felszáll...*
~Sajnálom.-Mondtam halkan,majd a gép felé indultam.
  *Éreztem egy gyengéd simogatást a karomon,olyan érzéki volt.Beleborzongtam.Majd lassan magához húzott,beletúrt a hajamba és ajkaival betapasztotta az enyémeket..
Átfutott az agyamon Harry neve egyszer,de Liam olyan szenvedélyesen csókolt,hogy elfeledtette velem Harryt.Ez után ellöktem magamtól és elkezdtem rohanni  a gép felé.
Még egyszer utóljára hátra néztem,majd egy nyugtázó mosolyt küldtem Liam felé és felszálltam a repülőre.
A helyemet keresgélve elöltött a bűntudat.Majd végűl leültem.Épp Harryn járt az agyam s közben könnybelábadtak a szemeim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése