Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 29., csütörtök

Harmincegyedik rész. *Az álom néha valósággá válik*

Merci először ellenszenves és flegma volt, de miután felismert a barátnőjével Bernadettel együtt, már is átváltott kedves és aranyos lánnyá.
Nem, mondom, hogy Harry miatt, de lehet.
     Elég hosszú útat tettünk meg Merci otthonáig. Gyönyörű házban élnek.
     Amikor odaértünk az anyukája tárt karokkal fogadott, pedig azt sem tudta ki vagyok?! asd.
     Kedves volt és aranyos, még kaját is adott.
  Mikor Merci körbevezetett szép látvány fogadott mindenhol.Rend s tisztaság uralkodott minden szobába.Kivéve az övébe.
Na jó nem volt túl nagy rumli, csak mintha egy tornádó futott volna át a szobán.
One Direction poszterek, újságok, Up all nigh album.Rengeted ruha, kacat, táska, cipő és elengedhetetlen női dolgok.
 A szoba pink volt.Minden kislány állma.De Merci már nem kislány.
Elmesélte nekem, hogy idézem:
  "Hangos vagyok,nincs olyan dolog amihez ne szolnék hozzá ><.
   Kiváncsiskodó,, a barátaim azért szeretnek mert nem veszek mindent a szívemre és minden hülyeségbe benne vagyok:D
   Legtöbbször akkor kapok röhögőgörcsöt amikor full komolynak kéne lennem...:S:D"
Bemutatta a hugát Pannit, aki olyan gyorsan hadar, hogy a bemutatakozása felét nem értettem, de idézem:
  "A kedvencem Harry, de ha csak úgy férek bele, akkor Liamet is nagyon szeretem.
Imádok írni, történeteket kitalálni, fantáziadús vagyok, néha tudálékos. Akaratos, barátságos, nagyon könnyen szerelembe esek.Imádom az izgalmas és félelmetes dolgokat, sajnos sokan kihasználnak, mert szinte mindig mindenkiben megbízok.
Szeretek énekelni, lételemem a HÜLYÜLÉS, néha az embereknek már kicsit sok is vagyok xdd minden második mondatomat elröhögöm, ezért nem vagyok jó színész:D
Jah és zenefüggő ♥ "
  Mindketten irtó aranyosak, jópofák és barátságosak.
  Odavannak a srácokért.Kikapkodták a telefonom a kezemből, Merci elkobozta a laptopom.
Mindkét személyes tárgyam tartalmazott fotókat velük, videókat stb.
   Megdöbbentek amikor képes volt elmesélni az egész sztorit, amit talán nem is kellett volna.
   De mindegy.
 Én megkaptam éjszakára Merci ágyát, ő pedig a füldön aludt, de hát vállalta.
Éjszaka álmatlanság gyötört, de nagy. Az elmúlt, napokon járt az agyam.
Ki kellett mennem a mosdóba, de eltévedtem :D.
   Majd valaki nekem jött, "kissé" voltam csak réműlt, hogy ki lehet.
Se Panni se Merci.
  ~Te ki vagy? - Kérdeztem meg.
  ~Én?! Inkább te ki vagy? - Hallotam egy férfi hangot, majd feloltottam a lámpát.
  ~Én Merci és Panni egyik barátnője. - Válaszoltam félénken és lehupattam a kanapéra , ugyanis a mosdó közelében sem voltam.
  ~Á, értem akkor bizonyára te vagy Hannah?! - Kérdezte.
  ~Bizonyára :D - Mondtam egy mosollyal az arcomon.
  ~És mit keresel itt az éjszaka közepén, nem aludnod kéne?
  ~ De. - Mondtam halkan majd elindultam visszafelé.
  ~Hé, várj.Mi nyomja a lelkedet? - Kérdezte miközben magával húzott a kanapéra.
  ~Semmi.
  ~Nekem nem tudsz hazudni, látom.
  ~Nem neked fogok panaszkodni, bocsi. - Újra feláltam és újra elindultam.
  ~Várj. A nevem Erik.17 éves magyar srác. Merci féltesólya.Bocs, hogy bunkó voltam és be sem mutatkoztam.
  ~Szia Erik.Én megyek, álmos vagyok. - Rohantam vissza a lépcsőn, nem törödve a zajjal amit magam után hagytam.
 Elgondolkodtam magamban. Merci nem beszélt a fél tesólyukról. És arról sem, hogy összefuthatok vele a házban éjjel.
Nem zavart, biztos nem bírják egymást.De már olyan fáradt voltam, hogy az utólsó gondolat menet megált bennem, takarékra tette magát holnapra.
Szemeim lecsukódtak, szívem lenyugodott, én pedig mosolyogva aludtam el.Mert most boldog voltam! :)
  *Reggel*
Zajra és nagy csörömpölésre ébredtem.
 Mindenki sürgött forgott.Merci csak úgy rohangált a szobában össze-vissza mint egy fél őrűlt és pedig tátott szájjal néztem a gyorsaságát.
Miközben öt ruha felvétele után, még tizet próbált.
  Mikor elkészült lökött egy "Sziát" és elhúzott suliba.
 Panni már rég felvette az egyenruháját, amit szinte rühelt csak úgy sugárzott a tekintetéből.
Nem tudtam mire vélni azt, hogy per pillanat mindenkinek láthatatlan vagyok. De suliba nem könnyű elindulni.
  Mikor már én is kitápászkodtam  az ágyból, bevetettem magam után.A fürdő felé vettem az irányt és gyatra külsőmet rendbe hoztam.
Felkaptam egy kényelmes nyári szettet és egy mamuszt húztam a lábamra.
Leszaladtam a földszintre, ahol reggelizett a család és mindenki egy széles mosollyal "Jó reggelt" kívánt.
  Kivéve Erik.Talán ő is ilyen bagoly. Hogy is mondjam aki nappal felveszi az álarcát, éjjel pedig "vadászik" . Ez nem jó.
Rideg tekintet, komor szemek, és kő szív. Lehet egy cipőben járunk ?!
  Lehet majd egymásra találunk?!




Új szereplők 1D fanok!
Eriket a fantáziátokra bízom.


Merci. 



Panni.

4 megjegyzés: