Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 1., vasárnap

Harmincötödik rész *Az álom néha valósággá válik*


Reggel hulla voltam, de szerintem nem csak én.
Úgy keltem mint még soha, főleg, hogy a kanapén aludtam el ülve.Mindenki szörnyem nézett ki, mint a zombik.
  Panni már rég fent volt, frissen és üdén nézett ki és reggelit csinált nekünk.
Detty (Bernadett)  az asztalon táncolt egy pólóba és bugyiba Justin Biebert énekelve "Baby, baby, baby oohh" szóval értitek, totál kár volt a csaj.
Merci egy bögre tejet szürcsölt befelé és miután rájött, hogy nem szereti , ki okádta a mosdóba.
   Eliza sápadtan ült előttem mozdulatlanul, nem is pislogott, talán azért mert napszeműveg volt rajta.
Nem gondolkozott sokáig, felrohant a szobába.5 perc múlva ugyanúgy lerohant csak már jó állapotban.
  Azt mondta : "Készülj haza megyünk most". Parancsolta inkább mint mondta, de nem értettem, nem is baj.Felöltöztem, összeszedtem a cókmókom és újra szembenéztem Elizával.
~Haza?
~Igen Hannah, haza kell mennünk.Megígérem visszajövünk, de nem maradhatunk itt most.
~Oké, ha van jegyed.
~Jó, búcsúzz el és gyere, kint várlak.
   Nehéz volt elbúcsúzni tőlük,nagyon.Pár napja összesen 2 napja ismerem őket és már megszerettem mindegyiket.És, hogy most elmegyek, már hiányoznak.
Egyenként elköszöntem mindenkitől.Nagy öleléseket váltottunk és puszit.
Kaptam tőlük néhány apróságot emlék gyanánt, de őket sohasem fogom elfelejteni.
  Ez a két nap megtanított arra, hogy nevessek míg lehet mert az élet túl rövid ahhoz, hogy sírjak .
Erik csak állt ott a falnak dőlve és annyit mondott,hogy: "Hiányozni fogsz".
Egy mosolyal éreztettem vele, azt hiszem, hogy ő is.
  Merci arcán szaporán folytak le a könycseppek, Bernadett szomorú arccal, de megölelt, de éreztem rajta, hogy nem szeretné, hogy el mennyek.
Panni csak szótlanul állt és azt mondta: "Ilyen az élet, a barátok jönnek s mennek"
  Fruzsi nagyon könyörgött, hogy legközelebb a fiúkat is hozzam, de igazság szerint nem lesz legközelebb.
 Nagynehezen átléptem a küszöböt és becsuktam magam után az ajtót.Utóljára rápillantottam a házra és lehajtott fejjel mentem Elizához, aki már fogott is taxit és a csomagokat is elrendezte.
Beszálltam mellé.Megfogta a kezem és azt mondta minden rendben lessz, bár ezt én nem hittem.
    A reptéren kevesebben voltak mint valaha, így vettünk 2 jegyet az első osztályra.Újra és újra átestünk az ellenőrzéseken, míg végre felszálltunk.
A levegőben mindig biztonságban érzem magam.A földön viszont olyan elveszett és magányos vagyok, itt annyit gondolkodhatok amennyit csak akarok.Volt is min.
Újra és újra visszagondoltam minden percet.Néhány dolgot így megbántam, de nem sokat.Ennek így kellett lennie.
   A hosszú út után, végre landoltunk.Megint a nyüzsgő város börtönébe kerültem.
Ahogy egyre szorosabban fognak és nem engednek szabadon, és hiányzik az érzés, hogy végre egyedül legyek boldog.
   Mikor az otthonom bejáratánál voltunk, nagy levegőt vettem és felkészítettem magam a fejmosásra, ami elkerűlhetetlen volt.
Tévedtem.Az egész család a nappaliban űlt még a nagyi is aki Londonból jött ide.
Réműlt tekintetek fogadtak.Mindenki megrohamozott és átölelt.Éreztem, hogy szeretnek itt is.
   Harry, Louis, Zayn, Niall, Liam csak hátúlról figyelték az eseményeket, amit meg is értek.
Miattuk mentem el és miattuk jöttem haza?!
 Végül beadtam a derekam és mindent elmondtam nekik.Hogy mit miért és kiért tettem, mit éreztem, s mit is képzeltem.
Megértették, ezek után el is vártam ezt.Jól esett, hogy Louis tényleg megbánóan beszélt a dologról.De amikor megláttam Rebekát, már lefagyott az arcomról a mosoly.
  Rögtön ráförmedtem, hogy hogy képzelte ezt.De utánna bocsánatot kellett kérnem, mert Louis és a srácok kényszerítették, de nem kellet sokat győzködni szerintem.
Miután kiveséztünk mindent, anya elkészítette a vacsorát.Csirke volt és mindenféle saláta, levesek és persze csoki torta.
Ettem csak ettem és ettem.Annyira hiányzott anyu fősztje.
  De annyit ettem, hogy elkellett egy gyógyszer.
Ezek után kimentem a kertbe, leültem a medence szélére és csak lógadtam a lábam a vízben, mint egy kisgyerek.
    Harry utánnam jött.Szembe kellett vele néznem és megbeszélni vele a dolgokat.
~Harry én..
  Ennyit sem érkeztem kiejteni a számon, Harry elhallgadtatott.A mutató újját az ajkaimra rakta és azt mondta :" Pszt, most én beszélek"
Egyik pillanatban még mellettem ült, a másikban pedig vetkőzni kezdett.Tátott szájjal bámúltam, mint egy Harry megszálott.
  Teste akár az álom. Izmos karjai felhúztak a földről és magához ölelt.Most éreztem igazán a szíve dobbanásait.
A jellegzetes parfüm illata az egekbe vitt.Majd óvatosan megfogta a kezem és a medence lépcsőén maga után vezetett.
Mikor a vízben volt, én is utánna merészkedtem.Bementünk a közepére és akkor......
 Lekerűlt rólam a pólóm és csak egy melltartó fedte felső testem.Szenvedélyesen nézett rám, céltudatos tekintettel.
Megcsókolt.Igen, ilyenkor mindig azt érzem, hogy álmodom, de nem.
   Egyszer csak meghallottam a Moment's című számukat, amire Harry óvatos mozdulattal magához húzott és elkezdtünk táncolni.3 percen keresztül táncoltunk mint az idióták, de hát ilyen a szerelem nem?!
 Göndör haja már egyenesedett.A testén apránként folytak le a vízcseppek, amit élvezettel néztem.
                Rámnézett és ez hagyta el a száját:
                               Everything about you ♥ 

5 megjegyzés:

  1. húúúúú háát ez *kibaszott* jó lett már bocs ... szal abba ne merd hagyni 40-nél ....és mikor lesz kövi rész mert már idegbeteg lesz xDDD hogy nem tudom mi a kövi rész IMÁDOM EZT A BLOGOT ÍGY TOVÁBB ÉS MINÉL GYORSABBAN KÖVI RÉSZT ;) *_____* nem tudok mit mondani fantasztikus blogod van egyik kedvencem

    VálaszTörlés
  2. Hű, hát én "meghalok" xĐ Köszönöm szépen a dicsérő szavakat.Nagyon jól esnek és örülök, hogy van egy ilyen olvasóm, aki szereti ahogyan irok vagy inkább amit irok ;) Még egyszer Köszönöm szépen.Következő rész holnap vagy kedden ;)♥

    VálaszTörlés
  3. Anta, kikúrt jó lett, ha szabad ezzel a kifejezéssel élnem.:D Hihetetlenül jó az egész, élvezettel olvasom mindig. Írj sokat, és várom a következőt.:) <3 By: Panni :3

    VálaszTörlés
  4. Szabad vele élned, én is gyakran használom :DD És örülök neki, hogy tetszik amit "csinálok".Annyira jó érzést.És pillanat fölrakom a next részt :)Köszönöm♥

    VálaszTörlés
  5. húú... amikor ezt a részt olvastam pont a "Moments" ment és amikor elolvastam az utolsó sort pont ezt énekelték!!! nagyon-nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés