Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 18., vasárnap

Huszonkettedik rész.*Az álom néha valósággá válik.*

Már az a 11 óra nem tűnt olyan soknak mint azelőtt.Persze rohadtúl idegesítő volt az a kiscsaj aki mellettem üllt.
Kb 13 éves lehetett és a kérdéseivel az egekbe szökött a vérnyomásom.Próbálta higadtan kezelni,mint egy felnőtt de néha nem ment.
  30 perc múlva odajött az egyik stewardess,hogy csatoljam be magam mert 1 perc múlva landolunk.
Így is lett,becsatoltam magam.Összeszedtem a bátorságom és újra amerikai földre tettem a lábam.
Igazából  jó volt itthon újra.Fogtam egy taxit,beppatantam megadtam a címet bő tíz perc alatt már otthon is találtam magam.
Bementem a házba senki sehol.Ledobtam a cuccaimat,bementem a konyhába,kinyitottam a hűtőt,de egy cetlin akadt meg a szemem.

"Szia kicsim,ha hazaértél remélem ezt elolvasod.Én és apád visszamentünk Londonba.A nagyi szívrohamot kapott és most kórházban van,haza kellett mennünk.
Kaja a hűtőben mára elég,pénz a bankszámládon,kúlcs a szobádban egy hétig nem látsz az egyik barátnőm fia ma 5-re odaér.Vendég szoba az övé.Szia.Vigyázz magadra."
                                Anya és apa.Szeretünk!♥



    Remek.-Gondoltam magamban.Idejön dadáskodni...17 éves vagyok kérem szépen,na ezt kikérem magamnak.
És pont mikor hazajövök,ők mennek el szuper.Hálás köszönet.És most mi a francot csináljak?!..Kész katasztrófa.
Felmentem a szobámba és mire az ajtómhoz értem valaki csöngetett.Lusta voltam lemenni,szóval hagytam is.
  Beültem az ablakba laptopot a kezembe vettem és twitterezni kezdtem.
Majd valaki dobálni kezdte az ablakomat kővel valószínűleg.Most már aztán felment a pumpa.Kinyitottam.
~Te meg ki vagy?-Kérdeztem grimaszokat vágva..
~Austin Butler.-Felelt megszeppenve.
~Te vagy a dadusom?-Kérdeztem gunyosan.
~Elvileg,de jó lenne ha beengednél és nem kéne itt ácsorognom.
~Jó,bocs megyek.
  Majd leszaladtam és ajtót nyitottam.
~Kösz.-Mondta lazán,bement a konyhába és evett.
  Én csak bámúltam rá,hogy mit képzel ez,de rá hagytam.Majd annyit szúrtam oda neki,hogy:"Érezd magad otthon"
Majd kaptam tőle egy gunyos mosolyt,és tovább csámcsogott.

*4 nappal később*




Felbaktattam a szobámba,rápillantottam a laptopomra és láttam,hogy kaptam egy üzit twitteren.
 @Merci_Benson:Na szóval csajszi ha hazaértél csörögj rám,beszélni akarok veled na csöcsi puszi ;)Bye. xoxo..
Nem is gondolkoztam kaptam a telómat és bepötyögtem a számát majd hívtam is.
~Halo Merci mi az az egetrengető dolog amiről beszélni akarsz?-Kérdeztem tőle.
~Halihó csajszim,na szóval megyünk bulizni és te is kötelezően partyzzunk egyett Justin ma 18.
~Ó,persze 8-ra ott leszek a hol is?
~A Ministry Of Sound-nál 8-ra..Na cső :)
~Szia.
   6 óra.
Lementem a konyhába és Austin még mint mindig ilyenkor már lassan 4 napja evett..Említést tettem neki arról,hogy megyek el bulizni és nem kaptam választ egy ideig,majd azt mondta "Nem".Értetlenkedni,fellebezni kezdtem,de hiába.Jó,mondtam neki majd vissza mentem a szobámba,bementem a fürdőbe és 30 perces zuhi után már felfrissülve éreztem magam.
Felnyomtam egy föstös sminket alapozó,rúzs.Becsicsentettem a hajam,már mint göndör tincseim lettek.
Felkaptam a vörös rucim ami egy pántnélküli Dolce & Gabbana volt és az alsó része tűllös,és egy kicsit habos babos,és rövid.Fekete tűsarkú,kabát.
   Gondoltam Austin ha te így,én ugy.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése