Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 9., péntek

Harmadik rész ;) *Az álom néha valósággá válik*

~Hát elmendtek.-Szomorúan szakította félbe az álmodozásomat Eliza.
 *Én csak álltam,és meg sem tudtam szólalni a meglepődéstől*
~Héé,Hannah itt vagy?...Föld hívja Hannaht? :DD -Viccelődött Eliza.
~Ja,igen bocs.Itt vagyok :DD - Mosolyogva mondtam.
~Képzeld Harry,Zayn,Liam,Louis és Niall mindannyian csináltak vele képet és Louistól puszit is kaptam.Életem legjobb napja.-Áradozott Eliza.
~Óóóó na ne kezd Eliza! Nekem is lett egy fotóm velük :DD .És Louissal egy beszélgetésbe is keveredtem.Kínos volt de talán valami megváltozott bennem.
~Na látod,reméltem.És milyen beszélgetésbe, kiváncsi vagyok tehát üljünk le és mindent szó szerint minent tudni akarok.-Csillógó szemekkel mondta Eliza.
        *Le ültünk és csak beszélgettünk és beszélgezttünk míg  észbe nem kaptunk,hogy már nyolv óra*
~Te jó ég! Anyám kinyir-Hebegte röhögve Eliza.
~Engem is mármint nem a te anyád,hanem az enyém-Viccelődtem.
~Mennünk kell-Idegesen válaszolt Eli.
~Igen mennünk.-Válaszoltam.
~Ne szia holnap  a suliban.-Köszönt el Eli.
~Igen remélhetőleg.-Vágtam rá.
     *Megöleltük egymást és irány haza.*


Otthon*
~Szia Anya :)
~Te meg hol a fenében voltál? - Förmedt rám idegesen.
~Nyugi Anyu,Elizával.
~Nagyon aggódtam,máskor szólj mikorra várjalak,mielőtt szétrobbanok az idegességtől.-Már lenyugodt hangon,de még rémülten mondta.
~Rendben!Ígéren így lessz.-Helyeseltem rá.
       *Majd felronhantam a szobámba*
Bementem először is a fürdőbe.Letusoltam.Amikor végeztem,észrevettem,hogy nincs meg a sálam.(Jó tudom az csak egy sál,de még sem.Nagymamámtól kaptam,életének utólsó napjaiban.Tehát sokat jelent nekem és édesanyámnak.)
Hol,lehet?-Tűnődtem magamban.Ez-az!Talán ott hagytam a Mekiben.Ááá nem.Na jó,fel hívom Elizát.
 *Kicsöng*
~Szia Eliza.
~Hali.
~Nincs nálad a sálam,tudod amit a nagyitól kaptam.
~Nincs.Miért?
~Nem tudom hol lehet.
~Nem hagytad a....Félbeszakítottam.*
~NEM!
~Akkor nem tudom.
~Én sem.
~Na mind1.Azért köszi.Jo éjt.Szeri.
~Nincs mit.Szeri.¦
    *Anya!-Kiabáltam.
~Mi a baj?
~Nincs meg a sálam.
~Melyik?
~Amit a nagyitol kaptam.
~Te lány!
~Bocsika anya.
~Feküdj és alvás holnap is nap.Suli! Jó éjt kincsnem.Szeretlek.
~Igen anya.Én is.Jó éjt.
    *Lefeküdtem.És 2 percem belül már álomba is merültem*



*Baby you light up my world like nobody else*-Szólalt meg a telefonom,Eliza kedvenc számával és ilyenkor tudom,hogy ő hív.
  ~Halo tessék.

~Halihó hétalvó.
~??! Hangos nevetésben törtem ki.
~Miért nem jöttél ma suliba?
~Mivan?
~Már 10-óra.
~Na ne.Nem lehet.Elaludtam :DD Szörnyű, kaptam intőt?
~Nem, mondtam hogy beteg vagy.:DDD
~Beteg? Háth jó.
~Suli után beugrok.
~Oké,alíg várom.
~Tejóég??!! Hannah menj most Twiterre.!ˇ
~Miért,mi olyan sürgős?
~Nem fogod elhinni.
~Pillanat.
   *Elsem tudtam képzelni mit irhatott ki már az egyik tag az 1D-Ből*
~Te jó Isten! A sálam. :DDDD Nanem.
~Látod, Harry Styles twetelte egy képpel,hogy jelentkezzen aki-é a sál,amit Louis megtalált.
~Ne már.Pont ők.
~Írj,hogy a tiéd..!! Ez afféle parancs.
~Nem most.Ha hazamentél,rögtön gyere át.
~Szia.
  *És kinyomtam.*
        Nem igaz.Nem elég,hogy már közös kép is van még a sálam is eltulajdonítják.Én kinyírom őket.De előbb rendbe szedem magam.
Ez egy rémálom kezdete.Érzem. :/
                                  Vajon mit tesz Hannah? A következő részben kiderül.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése