Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 11., vasárnap

Ötödik rész ;) *Az álom néha valósággá válik*

~Vas Happenin?-Örjöngve ront be Eliza a szobámba Zayn elhíresült mondatával.
   ~Eliza! A frászt hozod rám.
   ~Még nem vagy kész?-Nézett rám kimeredt szemekkel.
   ~Nem miért hány óra?
   ~7.Fél óra és kezdődik a koncert.-Idegeskedve förmedt rám.
   ~Ó,teljesen kiment a fejemből,elaludtam!De várj megyek átöltözöm és mehetünk.
       *Bementem a gardróbba és körülnéztem.A bőség zavara tört rám.Mégis mi a fenét vegyek fel?(Tűnődtem magamban.)Talán tűsarkú egy csini kis rucival vagy maradjak a torna csukánál és a csőnaci összeállításnál.?!
         Nem tudom!.
~Baj van!-Kiáltottam Elizának.(Aki már rohant is,hogy...---->  ~Mi a fene lehet az a nagy baj?)
~Nincs egy szál ruhám sem.-Idegesen jelentettem ki,mire Eliza hangos röhögésben tört ki.
~Nézd már,van egy szobád tele ruhákkal amiből jó ha a negyede volt már rajtad.-Vigasztalt Eli.
~Igen,igazad van de...
~Nincs de-Szakított félbe.A mini-ruhás részleghez ment,kivette a kedvenc ruhám(Ami egyépként egy térden felüli fekete csipke ruha volt.)
Aztán a cipőkhöz ment és egy fekete tűsarkút bányászott elő,szintén a kedvencem volt, ha ilyen elegáns dolgokról beszélünk.
~Na Hannah, nyomás vedd fel ezeket.!
~Oké,és úgy ballagtam a fürdőbe átöltözni.
     *Felvettem a ruhát,felhúztam a cipőt,kisimítottam a hajam és Eliza belépett az ajtón és olyan meredt szemekkel nézett rám mint aki még sosem látott embert.
~Hannah,gyönyörű vagy-Jelentette ki határozottan,miközben előszedte a sminkesdobozomat a szekrényből és el kezdett kisminkelni.
~Kész is,most nézd meg magad a tükörben.
  *Odasétáltam a szekrényemhez,behúztam az ajtaját amin egy hatalmas tükör volt és még a saját szemem is káprázott,hogy mi lett belőlem,abból a tornacsukás lányból.Eliza is nagyon elegáns volt.Tűsarkú és mini-ruha volt rajta akárcsak rajtam.
Felkaptuk a kabátunkat egy táskát,telefont és lementünk a földszintre.Anya álla leesett,hogy lehetünk ilyen szépek,mi pedig csak szerénykedtünk,mire valaki csöngetett az ajtón.
 ~Megyek kinyitom-Mondta anya.
     *Az ajtóhoz ment és kinyitotta.5 perc néma csend után odarohatunk az ajtóhoz Elizával,hogy megnézzük anya miért nem hívja be az, aki csöngetett.
     Mire odaértünk már tudtuk miért is volt olyan kínos a csend.
~Fiúk!Hát ti meg mi a fenét kerestek itt?-Törtem meg a csendet a szokásos stílusommal.
~Hűű,hát értetek jöttünk.Úgy tudtuk a koncertre jöttök és mivel úgyis egybeesett a házatok a koncert helyszínével,hát gondoltuk eljövünk értetek.-Harry azzal az édes mosolyával,kicsit mégis zavarba ejtően közölte.
~Ó,köszönjük szépen.-Válaszoltam.
~De lányok,muszály megjegyeznem -Kedte el Zayn ~Űber csinosak vagytok mindketten.
~Köszönjük- Eliza és én a meglepődéstől csak ennyit tudtunk neki válaszolni.
    ~Na gyerekek szerintem induljatok-Vágott közbe anya a kínos beszélgetésbe.
    ~Igen anya,igazad van mennyünk.
    ~Érezéttek magatokat jól,és fiúk vigyázzatok a lányokra mert különben...
Vágtak közbe a fiúk ~ Igenis Mrs. Collins  :)
    *Majd elindultunk a ház előtt váró kocsi felé,és beültünk.A fiúk mind nagyon aranyosak voltak,és még az odaúton is dicsérgettek minket,hogy milyen szépek vagyunk.
Amikor megérkeztünk,lányok minden mennyiségben,ameddig csak a szem ellát.
~Na Hannah,Eliza felkészültetek?-Kérdezte Louis megfélemlitően.
~Igen-Vágtuk rá egyszere Elizával.
        *Kiszáltunk az kocsiból és fotósok hada rohamozott meg minket.Harry elkapta a kezem és magával rántott egy képre,majd Eliza és Zayn is eljátszották ezt egyszer.
         Az újságírók lépten nyomon kérdezték a srácoktól és tőlünk,hogy járunk,és mióta és hogyan ismerkedtünk meg.De én és Eliza természetesem nem válaszoltunk.Louis pedig csak annyit bökött oda az egyik riporternek,hogy ők szépek de nem az enyémek.Majd nevetve tovább ment.
           ~Bent vagyunk -Sóhajtott fel Niall.
           ~Igen,általában mindig bejutunk csak néha necces.-Zayn elmélkedett.
       ~Srácok gyerünk színpadra! - Szólt a meneger.
    ~Lányok, az első sor rátok vár. :)-Mondta Harry miközben megrázta a haját.
   ~Eliza,mennyünk - Majd megával rántottam és már az első sorban is voltunk,a többi őrült rajongóval együtt.
          A színpadon a One Direction - A DJ kijelentette.
    *Kezdődik.Én és Eliza az elsősorban csápolva és énekelve a fiúkat néztük.És rajtunk kívűl még jó pár ezer lány.
~Harry-Héé,skacok remélem állati jól éreztétek magatokat a koncerten mert az utólsó szám következik az "I Want".
  *Miközben Harry intézett még pár kedves szót a rajongóikhoz,addig Zayn,Niall és Liam három széket vitt fel a színpadra.Gondoltam magamban "Biztos elfáradtak és az utólsó számot ülve éneklik el"
Nem így lett.Louis szórakozottam bejelentette,idézem "Három hölgyet fogunk felhívni a színpadra".Én és Eliza reménykedtünk,hogy két széket majd mi fogunk  elfoglalni.
~Harry válassz-Adta át Louis az első lehetőséget Harrynek.
~Hát jó.
 *Harry elindul lefelé a színpadról,testőreivel együtt (Hogy ne essen bántódása),majd megállt előttem és azt mondta én őt választom.Bevörösödtem és vissza sétáltunk Harryvel a színpadra.Miközben az első sorban alló lányok elég cink megjegyzésekkel illettek engem,de nem foglalkoztam vele.Felértünk majd leültetett az egyik székre és mellém állt.
 Harryt Zayn követte aki szintén az első sorból válaszott egy leányzot mégpedig Elizát.Eli fülig érő szájjal rohant Zayn-nel vissza a színpadra majd leült mellém.
Liam Rebekat választotta (Tudjátok akit utálok a sulimból,de azért örültem neki).Majd elkezdtek énekelni nekünk és majdnem lefordultunk a székről szó szerint mind a hárman.Mikor vége lett a számnak Elizát és engem a VIP-helyiségbe vittek, Rebeka pedig vissza ment a barátaihoz :)
  Én és Eliza nagyon örültünk.Majd megköszöntük Harrynek,Zayn-nek,Louis-nak,Niall-nek,és Liam-nek az egész estét :)
 Mivel sietniük kellet elköszöntünk tőlük,egy közös kép erejéig még összeáltunk majd eltüntek  a tömegben. :)!
   Én és Eliza pedig haza indultunk :)! 30 perc sem telt bele és meg is érkeztünk.
~Itthon vagyunk - Halkan mondtam Elinek.
~Igen,mennyünk fel a szobádba és aludjunk holnap majd kidumálunk mindent :) - Suttogta Eliza.
 *Felmentünk a lépcsőn,majd berobbaszottunk a szobába,le sem öltöztünk és bedöltünk a jó puha ágyba egy ilyen csodálatos este után.Majd 5 perc elteltével mind ketten úgy aludtunk mint a bunda :)!*
     


*Csütörtök reggel* 9:30.
  ~Jó reggelt.- Kómás fejjel köszöntem Elizának.
  ~Szia.-Még álmosan de vissza köszönt.
  ~Álmodtam! - Értetlen fejjel közöltem Elizával.
  ~Kivel?Mit?Hol? - Kikerekedett szemekkel kiváncsiskodott Eli.
  ~Megcsókolt! -Jelentettem ki rákvörös fejjel.
  ~Nyögd már ki,hogy ki? -Sietettet.
  ~Harry Styles.De mindegy mert álom volt,de...de olyan igazi álom - Dadogtam.
  ~ Tudod Hannah,kezdte biztatóan a mondatát Eliza "Az álom néha valósággá válik".
                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése