Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 13., kedd

Tizenharmadik rész. *Az álom néha valósággá válik*.

 Hétfő reggel.Ma van a nagy nap.
Mire felkeltem 7 óra volt és már mindenki sürgött-forgott körülöttem.
Eléggé rossz előérzetem volt.Bementem letusolni,meg amit ilyenkor szoktam.Kivasaltam a hajam,smink és felöltöztem a kosztümömbe.Majd Eliza is.
Lementem a földszintre,ameddig a szem ellátott ember volt.Még a nagyi is eljött.:D
   Fél óra múlva már mindenki készen volt,elindultunk.Úgy volt hogy Harry-vel és a fiúkkal ott találkozunk 8-kor de nem voltak ott.
Kaptam egy sms-t.
"Szia kincsem,késni fogunk.De sok sikert.Szeretlek Harry."
 Hát igen késni,ez nála azt jelenti "majd otthon találkozunk."...
Apu szintén nem volt sehol.Igen megtörtént.Sikerűlt mindenkinek elrontani ezt a napot is.
~Hannah,apád.....-Kezdte el anyu.
~....Apád elutazott állásinterjúra Beverly Hills-be.
~Remek.Köszi,hogy szólsz anyu.-Mondtam idegesen majd Elizával elindultunk a tantermünk felé,ezalatt a vendégek és a szülők bementek az előadás terembe.
   *Az osztályfőnökünk elmondta a jó kívánságait majd mi is mentünk a előadóba.Bő egy óra alatt el is ment az egész mire Harry bettopant a srácokkal a terembe.
Nem törődve az előadással minden lány megrohamozta őket.Fotót,képet,aláírást kérve.
Én,Eliza és Ashley pedig a színpadom maradtunk,elég vicces grimaszokat vágva.Egy kis idő múlva mindenki vissza ment a helyére.
Az igazgatónőnk évvégi beszédével búcsúztattok,amit nem bírtam ki sírás nélkül ahogy Eliza és Ash sem.
 Miutál vége lett Harry és a srácok gratuláltak,ajándékot is kaptunk tőluk,s elindultunk haza.
    Otthon volt egy kis buli,hogy végül is végzősök voltunk.Eliza és Zayn megbeszélték a félreértéseiket,én és Harry elég sokat dumáltunk.
 Úgy 1-óra körűl leléptek,mindenki hazament mi pedig álomba merűltünk*
   
  3 nappal később.
  Csapódott a bejárati ajtó.
~Halihó,van itthon valaki?-Kérdezte az a bizonyos ember.
~Igen apa itt vagyok.Anya dolgozik tehát be kell érned veled.-Mondtam neki dühösen.
~Annyira sajnálom.-Kezdte kimagyarázni a helyzetett.
~Nem kell.A munkád akkor fontosabb volt.Értem én.-Mondtam megértően majd megöleltem.
~Van egy fantasztikus hírem számodra Hannah,anyád már tudja és itt az ideje,hogy te is megtudd.-Mondta boldogan,de én mégis megvoltam réműlve.
   *El sem tudtam képzelni mi lehet az a "fantasztikus hír" ami már megint ki fogja verni nálam a biztosítékot.
~Megkaptam a munkát Beverly Hills-ben kicsim.-Áradozott apu.
~Hű,ez remek.-Mondtam neki boldogan,bár tényleg boldog voltam.
~De ezúttal nem egyedűl költözöm oda hanem anyáddal és veled.Holnap jönnek a költöztetők kipakolják a nagyobb bútorokat mi pedi majd 1 hét múlva megyünk is utánnuk.
Gyönyörű házunk lesz,épp olyan szép és tágas mint a mostani.
Teteszeni fog.Na mit szólsz hozzá?
~Apu ez teljeséggel lehetetlen.Én nem hagyom itt..-Majd szakított félbe.
~De hát szuper lehetőség nekem is és neked is.A suli miatt anyádnak meg már lenne ott is munkahelye.-Mondta tovább.
~De...arra nem is gondolsz,hogy én nem akarok?Nem akarom itt hagyni  a haverjaimat,a barátnőimet és főleg Harry-t.
~Lányom,te sosem nősz fel.
~Apu,te pedig soha nem értessz meg.
  Majd fogtam magam és kirohantam a házból,majd Elizálk felé vettem az irány.
Becsöngettem.Eliza ajtót nyitott majd leültettet a kezembe nyomott egy pohár vizet majd nyugtatgatott,mire kinem nyögtem neki az egész sztorit.
   ~Ezt nem hiszem el.-Mondta csodálkozva Eli.
   ~Ez szörnyű.
   ~Igen,én....én nem engedlek el.
   ~Hmm...Beszélnem kell Harry-vel és a srácokkal majd anyával.
   ~Hívd fel őket.
   ~Nem,ezt személyesen kell.
Majd Eliza összeszedte magát,és elindultunk Harry háza felé.Nagy meglepetés várt mert anyámat és apámat találtuk a nappaliban a srácokkal.És az utazásról beszélgettek.
Harry arcán látszott az elkeseredettség,az enyémen szintén.Apu hiába magyarázta Harry-nek a srácoknak és Elizának,hogy milyen kitörés lenne ez nekem de nem akarták elhinni,hogy ez lesz.
Végül megengedték vígasztalál képpen,hogy én és Eliza itt töltsük az éjszakát.Így is lett.
Harry és én egész éjjel beszélgettünk,hogy mi is lesz ha elmegyek.Ő hamar bedobta a tölölközőt és bealudt,de én nem.
Egyfolytában azon járt az eszem,mi lesz ha elmegyek és Harry talál jobbat,majd kiszeret belőlem és mire visszajövök már lessz családja,felesége és gyerekei?...............:/.
    Szóval szomorú egy éjszakám volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése