Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 12., hétfő

Tizenegyedik rész. *Az álom néha valósággá válik.*

*A buli után,ami úgy kb 3-kor fejeződött be mindenki hulla fáradt volt.
Apu már mondta a srácoknak,hogy már mindegy ha itt éjszakáznak végig.Bele is mendtek.
Az én szobámban aludt mindenki.Eliza és Zayn az ágyamban,Louissal együtt.Ashley és Niall a kanapémon.
Liam pedig Caroline szobájában töltötte az éjszaka hátralévő részét.
Nem tudom,hogy ti hogy vagytok vele,de mi egyáltalán nem aludtunk.Louis egész éjszaka a répáiról beszélt,amitől már könnyesre röhögtünk magunkat.
Én és Harry nagyon jól elvoltunk.A többiek végül elszundikáltak,mi pedig bementünk a gardróbba.Magunkra csuktam az ajtót.
Majd leültünk a földre.Harry a lábara helyezte a fejét,megfogta a kezem és csak annyit mondott.
"Szeretlek".E szó hallatán könnyek szöktek a szemeimbe és azt mondtam.
"Én is téged".Majd elaludtunk.
     Vasárnap reggel elég nehezen keltünk fel.Mindannyian.
 Én és Harry egy darabig még bent ültünk,külön a többiektől.Harry irtóra romantikus,és gondoskodó.
~Vas Happenin?~Jött be Zayn.
~Á,Zayn semmi.!-Válaszolt Harry.
~Hűű,elég szarul néztek ki.-Nevetve közölte majd elment.És énekelt "Vas Happenin boys?,Vas Happenin boys?"
   Én és Harry nem birtuk nevetés nélkül,egyszerűen kitört belőlünk.Majd feláltunk Harry megfogta a kezem.
A szívére tette,majd azt mondta.
     "Míg a szívem utólsót nem dobban,szeretni foglak az életemnél is jobban".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése