Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 16., péntek

Tizenkilencedik rész. *Az álom néha valósággá válik*.

 Már a szívem a torkomban dobogott,s a sírógörcsömmel küszködve erőt vettem magamon, Harry kérését teljesítve
sarkonfordúltam és elindultam hazafelé.Már csak azt hallottam ahogy,Zayn és Harry hangos röhögésbe tör ki.Hátrafordúltam és szúrós tekintettel bámúltam rájuk.
Látták rajtam,hogy eléggé  megviselt a dolog és a tekintetem akár ölni is tudott volna,elkezdtek fejvesztve rohanni.
~Állj.-Kiabáltam utánnuk.
~Ti normálisak vagytok?Halálra rémítettetek...-Mondtam idegesen a tarkóm dörzsölve.
~Ó,bocs nem akartuk..csak..-Kezdte mondanivalóját Harry..
~Mi csak viccelődni akartunk,de látom megviselt...-Mondta Zayn,akinek elég fura volt a tekintete.
~Huu,de nevetek..-Mondtam komor arccal.
~Ne haragudj már ez csak egy ártatalan vicc volt..:DD-Mondta Zayn nevetve.
~Igen,persze ha majd én fogok ilyen ártatalan viccet űzni veletek,hogy esetleg leugrok az Eifel-torony tetejéről,kérlek nevessettek.
  Majd dühömben Zayn-t pofonvágtam,s aztán elkezdtem futni..Csak futtottam és futottam,mikor már odaértem a régi házhoz felkaptam a fejem és becsöngettem.
Senki nem nyitott ajtót,viszont nyitva volt.Bementem,körülnéztem és átfutottak az agyamon a régi emlékek.
Az unalmas reggelek,Carole szülinapja,kajálások az étkezőben,nagy összejövetelek a nappaliban.Bementem a földszinti fürdőbe s láttam magam előtt az a képet amikor Harry-vel először csókoloztunk.Majd megborzongtam.
Lépteket hallottam,ezért gyorsan ki is jöttem onnan és durván elállt a szavam amikor megláttam Rebekát.
~Te meg mit keresel itt?-Kérdezte egy áll mosoly keretében.
~Csak körülnézek a házamban.
~Khmm...Már mint az én házámban?-Köszörűlte meg a torkát,majd gunyosan feltette ezt a kérdést.
~Nem,ezt csak béreled és én ebben az esetbel feletted állok.-Magyaráztam neki,ő csak állt mintha nem tudná mi a szitu.
  Majd fogtam magam és kimentem a medencéhez.Láttam végül is  ,hogy jön utánnam,de semmi rosszra nem gondoltam,hisz mit tehetne velem?.
~Majd kérdezte miért nem futok..-Értelmetlen kérdés tudom de Rebekán már nem lepődök meg.
~Mért futnék el ?-Kérdeztem de nem kaptam választ majd tovább mondtam.
~Inkább szembenézek mindennel még veled is mert én így bánok az élettel ;DD
Tovább sétéltam a medencéhez és megálltam,ezt követően ütést éreztem a fejemen,
és belezuhantam a medencébe....
          Majd minden elsötétült.

~Hannah,ébren vagy?-Ezeket a hangokat hallottam,de fogalmam sem volt kitől jön.
~Mi történt?Hol vagyok?-Semmit sem tudva kérdeztem.
~A kórházban....És baleseted volt.-Dr.Emma Smith..
~Kórház,baleset?-Értetlenkedtem..
~Igen,nem emlékszel semmire?-Kérdezte kedves hangon.
~Csak arra,hogy valaki megütött és a bedencébe zuhantam majd minden elsötétült.
   ~Hé,Hannah..mi a fene történt veled?-Rontott be Eliza és Bay(ejt.Bé"j") a korterembe.
   ~Sziasztok...Háth..-Sóhajtottam egyett.
   ~Jó-jó ne beszélj.-Mondta Bay majd odajött és megölelt.
   ~Hé,azért még beszélhetek.-Böktem oda Bay-nek akinek és széles mosolyt láttam a pofiján.
 ~Dr.Emma Smith,mikor engednek haza..-Kérdeztem a doktornőt.
 ~Hannah,máris haza mehetsz.-Mondta kedvesen és egy "Vigyázz magadra" mosolyt is kaptam.
Át is öltöztem ebből a kórházi köpenyből vagy miből,és Elizáékkal haza felé vettük az irányt.
A kijáratnál a srácokkal futottunk össze..Zayn kezébe Bon-Bon volt,Niall egy "Merci" doboz csokit tartott a kezében,Liam egy szál rózsát,Louis egy zacsi sárgarépát,Harry pedig egy csokor orchideát.(A kedvenc virágom).
A fiúk elhalmoztak ölelés és puszi zuhatagokkal,és a kezembe nyomták az ajándékokat.Niall felkapott az ölébe,mint a "házaspárok" majd a kocsi felé rohant velem és betett..A csajok is behuppantak.Louis vezetett mellette Niall ült.A másik kocsiba pedig Zayn,Harry és Liam volt.
Elindultunk Elizáékhoz.Átdumáltuk az utat,kibeszéltük,hogy is kerültem kórházba és igen az is kiderűlt,hogy Rebeká volt a hunyó.
Igazából nem számított mert azokkal voltam akik szeretnek.S ez mindennél többet jelentett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése