Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 16., péntek

Huszadik rész.*Az álom néha valósággá válik*.

 Mire megérkeztünk,Eliza és Bay szülei már vártak. Mary felkísért a szobámba és azt követelte,hogy maradjak ágyba.
Persze,hogy ellenkeztem hisz itt voltak a srácok Eliza és Bay,nem hagyhattam ki egy ilyen délutánt.
Átöltöztem a vizes ruhámból egy kényelmes nyári ruciba majd lesiettem a nappaliba,ahol már az egész banda popcorn-t majszolgatott,közbe MTV-T nézve..
~Csini vagy.-Tette szóvá Louis majd ránézett a srácokra akik egy bólogattak.
~Köszönöm.-Válaszoltam elvörösödött fejjel.
Majd lehuppantam Liam mellé,aki elég szomorú pofát vágott.
~Hé,miért vagy ilyen letört?-Kérdeztem tőle.
~Á,csak Caroline.-Válaszolta lesütött szemekkel.
~Liam,nézz rám!..
  *Rámnézett és láttam a szemeiben a bánatot. Hagytam is inkább....Harry egyfolytában bámult,de már olyan szinten,hogy nekem volt kínos.
A hangulat feszült volt,még Louis sem tudta oldani.  Beláttuk,hogy változtunk és el is távolodtunk egymástól.
Semmi közös téma,csak a csend és mi. Majd valaki csöngetett. Kinyitottam az ajtót,
és Will állt előttem. Azt sem tudtam hova kapjak,majd elkezdtem kifelé taszigálni,hogy Harry meg ne lássa.Majd kénytelen voltam vele beszélgetni ha már idejött.
~Will,mi a jó eget keresel te itt?
~Csak hallottam,hogy baleseted volt és meg kellett,hogy látogassalak.
~Most nem alkalmas,tehát szia.
Taszigáltam én még tovább,már csak értetlenül ott állt kint és komor tekintettel nézet rám.De vette a lapot és elment.
~Ki volt az?-Kérdezett rá Eliza.
~Will!-Mondtam neki idegbeteg fejjel.
~Mi,hogy,mi?
~Igen hallott róla,hogy kórházba voltam és....
~Ugye nem tud Harry-ről..?Vagy Harry tud Will-ről?
~Mit kellene tudniuk?Főleg Will-nek.
~Oké,oké...-Na de gyere kitaláltunk valamit a skacokkal.
Senki nem volt a nappaliba,és Eliza magával ráncigált a szobámba.
~Szóval Hannah, ha valami elszakad,kijukad az a te felelősséged.-Mondta Louis határozottan.
Csodálkozva álltam az ajtóba,mit sem tudva mi fog történni majd Zayn,Harry,Niall és Liam kitopogtam a gardróbomból a 10 cm-is tűsarkúimban és a mély dekoltázsos ruháimban.
Abban a pillanatban a földön fetrengtem a röhögéstől.Szóval ilyet sem láttam még..
~Hű,de sexyk vagytok-Szúrtam oda nekik.
  Mire megrohamoztak és Zayn azt kiabálta kicsi a rakás. Hát igen majdnem megfultam de végül túléltem.
A kis divat bemutató után,Harry odajött hozzám,mélyen a szemembe nézett,és azt mondta:
"I'm sexy and a know it"..:DD Amikor már senki sem bírt magával,Bay felvetette az ötletet,hogy ideje lenne kajálni.
Lementünk a konyhába.Szendvicseket csináltunk és muffint is sütöttünk.
Louis megfogta a tejszínhabos flakont,és Harry fejére nyomta a tartalmát.
Harry a "kölcsön kenyér visszajár" alapján egy habos muffint nyomott Louis pofijába,ami után elszabadult a pokol.
Kaja csata. Persze jól éreztük magunkat,de egyszer csak Mary belépett az ajtón.
Eluralkodott a csend,még kuncogások hallatszottak de már korántsem voltuk olyan jó kedvűek mint azelőtt.
~Elizabeth L.Williams-Szólt elég komolyan az anyja , mert amikor így szólítja akkor vége van.
~Igen,anya.-Szomorú és megbánó szemekkel próbált nézni,de nem hatott.
~Na,úgy látom kislányom,hogy meglesz a nap további részeben a programotok,mindannyiótoknak.
~Jó,tudom takarítani.-Mondta unalmas és semmit mondó tekintettel Eliza.
~6-ra csilogjon-villogjon a ház ....Megyek vásárolni 6-ra Eliza 6-ra.-Ismételgette Mrs.Williams,szinte már megfélemlítően.
Neki is kezdtünk,énekelgetés,táncolgatás és rengeteg nevetés ellenére 5:30-ra rend uralkodott el a házban.
Meglepődtem magamon,a fiúkon meg pláne.Niall porszívózás közbe a porszívóval keringőzött,Zayn a porcicákkal küszködött,Harry a konyhában ügyködött és csuszkált a habon míg végűl kíméletlenűl elesett,mint Niall szülinapján a koncerten gondolom rémlik.
Louis pedig Bay-el beszélgetett nem pedig takarított.De hát ilyen a szerelem,na jó vicceltem......Tök fáradt volt "mindenki" a nap végére leheveredtünk a nappaliban lévő kanapéra,ki-ki hová és elaludtunk.
~Eliza.-Kiált fel Bay..
~Mivan?-Morcos fejjel válaszolt.
~Már kilenc óra,anya még sehol te nem aggódsz?
~Tényleg,pedig csak vásárolni ment.
~Ne idegeskedj Bay,felhívom.
Eliza kiment a konyhába,és az anyát hívta aki nem vette fel.
~Hannah.-Szólt rám beparázott tekintettek.
~Na mivan,mi a szitu?
~Any nem veszi fel,aggódom.
~Oké,és most mit csináljak?..
~Én...én úgy érzem baj van.
~De hogy anyád már nem gyerek sőt nem is tini felnőtt nő,tud vigyázni magára.-Nyugtattam meg,mire Mary belépett az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése