Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 15., csütörtök

Tizenhetedik rész. *Az álom néha valósággá válik*

 2 hónappal később.
Nyár első napja.Június.1
     Igazából az elmúlt két hónap unalmasan telt.Jelentkeztem 3 egyetemre.És mind háromra fel is vettek,már csak el kell döntenem,hogy melyikbe megyek.
Vagy a UCL(University College London),University of California - Los Angeles,vagy egy-két magán egyetem a Yale illetve Harvard.
Igazából még három egész hónapom van eldönteni mit is akarok igazán.Még raérek.
    Eliza ma visszautazik Londonba,velem együtt.Vissza szeretnék menni egy kicsit kb két napra,hogy nosztalgiázzak.:)!
Jó lesz látni a házat,Ashley-t és a barátaim...Elmegyünk plázázni,strandra,park és egy jót diszkózni.Mint régen.
Két hónap alatt rengeteg embert ismertünk meg Elizával.Szomszédaink tök kedvesek,lett egy rakás új haverunk.
  Reggel 9 óra.
Csigalassúsággal valahogy kimásztam az ágyamból,és letelepedtem a laptopom elé.Felnéztem Twiterre hát ha van valami érdekes.
Igazából nem volt semmi.Louis és Niall válaszolgattak vissza a twitekre,majd én is írtam egyett Lounak.
Én:@Louis_Tomlinson. How are u today?:) Miss u...
Lou:@HannahCollins.  OMG...I'm fine baby and u?...Yeah miss u :/..Love You Hannah.By:One Direction Boy's. :)
Én:@Louis_Tomlinson. I'm good...Love You.By:Eliza,Caroline and me.
  És ennyi volt....Nagyon hiányoznak ez igaz...
~Hannah készülődj, pakolj!..-Szólt be a szobámba Eliza iedege hangon.
~Oké főnök :$:D-Mondtam gunyosan.
  Majd gyors zuhi után felvettem a Louis-os sport ruhám.Azért Louis-os mert a naci hátsó részén a fenéknél egy Louis felirat található.Nagy ületű,úgymond "szaros gatya" de bárhogyis hívják én imádom.
Majd egy alap szűrke színű amerikai póló,és rá a kapucnis felsője a sportrucinak.A felsőn szintén Louis felirat volt :D.
Nem meglepő,jogy Louis-tól kaptam.Majd a Zayn-től kapott Converse kerűlt a lábamra.
Csak egy pár összeállítást vittem magammal egy hátizsákban,meg a legfontosabb cuccaim.
    Elköszöntűnk anyuéktól.
~Szóval.-Kezdte anya.
~Igen anya tudjuk.Vigyázzunk magunkra és hívjunk ha megérkeztünk.-Mondtam neki,majd szorosan megöleltem és nyomtam az arcára egy puszit amit Eli is megtett.
   Majd megérkezett a "taxi"...Eliza csomagjait bepakoltunk,beültünk és a reptér felé vettük az irányt.
Meg is érkeztünk.Kiszálltunk,hoztuk a csomagokat,megvettem a jegyeket,leadtuk a bőröndöket és máris gépre szálltunk.
Szerencsére most át tudtuk beszélni a 11 órát Elizával,úgyanis egy helyre vettünk jegyet.
Néha bealudtunk de teljes egészében ébren tudtuk átutazni.
Mivel 11-kor indult a gépünk,este tízre oda érünk.Már nyolc óra van,csak 2 óra és leszállunk.
   Mikor megérkeztunk,fogtunk egy taxit és Elizáékhoz mentünk.
A szülei már tárt karokkal vártak minket,bementünk ittunk egy forró teát és elmendtünk lefeküdni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése