Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 15., csütörtök

Tizenhatodik rész. *Az álom néha valósággá válik.*

 Már nagyon elegem volt a 11 órás repülő útból.De már csak 30 perc válaszott el Los Angeles-től.(B.H)
A 11 óra leforgása alatt egyfolytában Harry járt a fejemben.Talán túl kemény voltam vele?!Vagy jobb így?!
Sajnos nem tudtam megbeszélni Elizával mert máshol ült, de idővel megbeszétük.
  ~Kedves utasaink a gép 5 egész perc múlva landol.
Hű,leszálltunk.Itt vagyunk.Végre.Nem volt szürnyű repcsin utazni,sút imádtam.
Ilyenkor a fellegekbe járok.:D¦
Már várt a "taxi" beültünk.Én egész végig a várost néztem.Egyszerűen lélegzet elállitóan gyönyörű volt.Majd megérkeztünk a ház....
~Ilyen szépet sem láttam még.-Ugrott fel hangossan Eliza.
~Hát még én.-Mondtam tátott szájjal.
Kiszáltunk rögtön berohantunk,a belseje te jó ég,a kert,a medence.Minden gyönyörű volt.
Kiválasztottuk a szobánkat.Persze Eliza és én külön szobát választottunk.
  Elizának támadt egy ötlete.Ami nekem is tetszett és Caroline is benne volt.Még pedig a város nézés.
Első útunk a plázákba vezetett,majd végig jártuk a város utcáit.Rengeteg ember,rengeteg ruha és mindenféle csini csajos dolgok.Vettünk "pár" cucott is.
Utánna elmendtünk Anaheim-be Los Angeles egyik legnagyobb turistacsalogató szórakoztató parkjába Disneyland Resort-ba.
Álom szép volt.Lélegzetállító vidámparkjaival és show műsoraival egyszerűen megával ragadott.
Long Beach volt a következő helyszín ahol,USA egyik legnagyobb akváriuma található a Aquarium of the Pacific,valamint ott horgonyoz a 20 század
egyik leghíresebb luxushajója,a Queen Mary amely szintén gyönyörű látványosság.
Majd kb este nyolckor csöppentünk haza a város fogságából.Mindannyian felmentünk a szobánkba.
Én kiűltem az erkélyen található puffra,és néztem a csillagokat.Egyszer csak a telefonom csörgésére riadtam fel.
Ki lehet az ilyenkor.?-Kápolódtam magamban.
   *Ismeretlen szám*
~Halo.-Szóltam bele.
~Hannah,te vagy az?-Kérdezte.
~Igen,de te kivagy?
~Zayn...-Mondta halkan.
~Mi a fenének hívtál?
~Csak azért,hogy megkérdezzem jól vagy-e.-Mondta elég furcsa hangon.
~Jól vagyok.De ha Harry kényszerített,hogy hívj fel akkor "Szia".-Mondtam elég durván majd kinyomtam.
        Istenem,miért teszed ezt velem?......Méltatlankodtam majd kopogást hallottam.
~Bejöhetek.?-Kérdezte Eliza.
~Igen persze,gyere csak.-Mondta kedves hangon.
~Jobban vagy?
~Persze Eli új nap,új élet,új Hannah.
~De.....nem legyen új Hannah...
~Eliza ezt csak úgy mondtam.
~Jó.Én megyek aludni jó éjt:$
~Jó éjt Eli.:$¦
   Én is lefeküdtem és.........O.o...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése