Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 12., hétfő

Kilencedik rész ;) *Az álom néha valósággá válik* Part 1

 Megzavarva az álmodozásom Eliza robbasztott be az ajtón.És olyan fejet vágott,mintha az kérdezné "Vagy elmondod mi történt a fürdőben vagy nem látod többé Harry-t"
     Végül is mindent elmondtam neki.Tátott szájjal nézett rám,és közben azt mondta Isten vagy!
     Gondoltam,hogy valami ilyen reakciót fog belőle kiváltani,de mégis meglepett.
~Eliza téged ez nem zavar?-Kérdeztem meg tőle.
~Bolond vagy?Már miért zavarna?.
~Mert én azt hittem,hogy...
    Majd szakított félbe.
~Nem, nem Harry-re bukom,ha erre gondoltál Hannah.-Magyarázott Eliza.
~Én,hogy is mondjam.Nekem Zayn az aki igazán,olyan igazi rosszfiú és mégis olyan édes,és pont az esetem.Hát hallotál már ilyet Hannah?-Eliza zavarbajötten válaszolt,majd kérdezett.
~Hallottam.-Nevetve válaszoltam.
~És....és...én nagyon örülök hogy te és Harry..:)-Mondta Eliza.
~Eliza,itt nincs én meg Harry,csak egy félreértés volt.Egyépként is ő jobbat érdemel.-Magyarázkodtam Elizának,de feleslegesen.
~Nem vagyok hülye Hannah,tudom hogy mi a dörgés.-Nevette el magát majd be ment a gardróbba.
     *Igen,Eliza előtt semmi sem volt titok.Még akkor is tudott mindent ha én nem mondtam neki semmi konkrétumot.De hát a jó barátnők ismerik egymást nem?*
~Na mit veszel fel holnap a bulira?-Kérdezte Eliza,majd kihúzott egy pink mini ruhát.És elmosolyodott.
~Na nem ezt nem.-Erősen ellenkeztem.
    *Majd Elizának támadt egy ötlete.Kiszededte vele a ruháimat cipőimet,majd ketten levittük a nappaliba.
Én szóltam apunak és anyunak,hogy irány a nappali.Ők értetlenkedve néztek rám,de azért leültek a kanapéra.
Eliza pedig felment Caroline-hoz és lecipelte magával a földszíntre.
   ~És ezzel elkezdődik a divatbemutató.Hahaha...-Mondta Eliza,olyan műsorvezetős hangon.
            *Caroline nagyon örűlt.És én is.Anyu és apu már kevésbe de a szülők milyenek...*
Majd sorba próbáltuk a ruhákat amire anyu azt mondta "Tök jó",apu mindig talált valami kifogást rajta.
Vagy túl rövid volt vagy túl kivágott.:D..Végűl is megszületett a döntés.
Én egy tengerkék dolce & gabbana ruhát választottam a szerdán viselt kedvenc fekete tűsarkummal.
Elég merész a dekoltázs,nem is túl hosszú,
sőt apu szerint bosszantóan rövid,de természetesen nem az volt.
Eliza a pink ruhám mellett döntött ami hátul mélyen kivágott és elől kövekkel díszített,egy fekete csíkkal a derekán.És persze szintén egy fekete tűsarkú,amelyen
kövek hada.
Caroline egy mély vörös ruha mellett akadt le.Ami fekete szvarovszki köves volt.És szintén fekete tűsarokkal a lábán.
Kész is voltunk.Visszacipeltük a ruhákat,majd hárman én Eliza és Caroline kimendtünk a medencéhez.Dumálgattunk és felkerült a
kinek ki tetszik téma.Háth igen kínos egy pillanat volt mindannyiunk számára.
~Ne csajok,hogy álltok pasik terén?-Kérdezte gonoszkodóan Caroline de persze most már viccelődve.
~Hát nekem Zayn.-Kezdte el Eliza.
~Nekem hát ööööö...senki.-Nyögtem ki szomorúságot színlelve.
~Ne már Hannah,bennünk megbízhatsz.-Mondta kedvesen és elég hihetőnek is tünt.
~Jó,azt hiszem Harry.-Böktem ki végre azt a nem akart nevet.
~Összeilletek.-Vágta rá Caroline.
~És neked Caro?...-Kérdezte Eliza.
~Nekem Liam.Ő olyan tökéletes.És azt hiszem  én is bejövök neki.-Viccelődött Caro.
          ~Na jó csajok,nekem el kell mennem-Mondtam nekik.
          ~Hát de most?-Caroline feltűnően célzott,hogy nézzek hátra,és üljek le a seggemre.
               *Majd hátranéztem.*
    ~Harry!-Lepődtem meg.
    ~Nyugi a többiek is itt vannak,jöttük megbeszélni a holnap részleteit és apukátok szólt,hogy itt vagytok én pedig jöttem értetek,
hisz nékületek elég nehéz lenne megbeszélni a dolgokat.
     ~Á,oké mi megyünk előre Elizával maradjatok nyugodtan.-Mondta Caro a szemöldökét ráncolva.
     ~Á,nem megyünk mi is.-Ellenkeztem.
*De végül hiába.Megint szembe kellet néznem a hercegemmel.Amit imádtam persze,de ő tényleg jobbat érdemel.
Majd leültünk és valaki kiabálni kezdett.*
~Harry,gyere most rád van szükség,én majd kijövök Hannah-hoz-Kiabált Zayn.
   *Harry felált,kicsit idegesen,hogy most sem tudtunk nyugodtam beszélni,de én bólintottam,hogy menjem megleszünk Zayn-nel.*
~Hali Hannah.-Köszönt rám Zayn.
~Szia Zayn.
~Na mizu csajszi,összejötettek már?-Érdeklődött egy huncut mosolyal az arcán.
~Mi?Kivel?
~Ó,ugyam már Hannah.Nyilt titok,hogy mindkettem oda vagytok egymásért Harry-vel.Vagy nem?Mert neked mégis ki más tetszene?És a csók?-Kérdő mondatok zuhataga ömlött rám.
~Hát igen Zayn előtted sincsenek titkok úgy látom.Tudod,el is mondom neked.
~Majd Zayn egy rosszfiús pillantással,ezt hozta ki belőlem:
Van a One Direction-ben egy fiú...
Haja olyan barna mint a csokis tej. Pillantása édes, mint a méz. Arca olyan piros mint az epres joghurt. És a neve Harry....:3
Azt hiszem szerelmes vagyok !:$$$¦ *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése