Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 10., szombat

Negyedik rész ;) *Az álom néha valósággá válik*

Na szóvál kész is vagyok.Felmegyek twiterre.
Te jó ég,mit látnak szemeim :O
Niall twetelte @HannahCollins-nak (Az-az nekem) Tiéd a sál.Tudom!Te voltál ott.
Louis twetelte igen Niall igazad van.
Harry twetelte @HannahCollins úgy is megtalálunk.
Zayn helyeselt twetjével.
Liam twetelte Hidd el szeretni fogsz minket.

 És máris lett öt új követőm :DDD Nagyokat röhögtem magamban.Mire megérkezett Eliza.
~Eliza nézd már (Megmutattam a tweteket és hogy az öt új követőm kicsoda.)
~Te jó ég! :O Sztár lettél :DD-Nevetett fel hangosan,miközben könnyek szöktek a szemeibe.
~Mi az,miért sírsz?-Kérdeztem nyugtalanul.
~Én..én nem is tudom.Te utálod őket és mégis ők szeretnek téged.-Kicsit szomorúan vetette rám.
~Jajj, nem dehogy.Nem szeretnek.Csak egyszerűen poénból elvették a sálam és vissza akarják adni,bekövettek twetteren de ez semmit nem jelent.
~Neked talán nem.Nekem igen.Engem miért nem? Pedig én tényleg csodálom őket.És nem csak azért mert aranyosak,cukik.kedvesek,jófejek és helyesek,hanem azért is mert
szeretem amit csinálnak és ahogyan csinálják.
~Nézd mutatom izgatottan Elizának, lett 5-követőd.
~Nee ezek ők.Engem is ismernek? Nem felejtettek el? Talán van remény,hogy találkozzunk?
~Van remény hisz,holnap (szerdán) szülinapod és nézd itt az ajándékom neked.
 *A táskámba nyúltam és kivettem a One Direction Londoni kocertjegyeket.Máris felcsillant a szeme és könnyek szöktek az arcára az örömzuhatagoktól*
~Látod minden jóra fordul.-Nyugtattam meg.
~Igen.És ezt neked köszönhetem Hannah,hogy te ilyen jó barátnőm voltál,vagy és leszel.Soha nem kivánnák jobbat magamnak.
   *Eliza szavai nagyon meghatottak engem is és egymás vállán sírtuk ki magunkat majd elaludtunk*
Szerda reggel.
  *8:30*
~Jó reggelt lányok.-Anyu egy tortával a kezében keltett minket Elizával.
~Jó reggelt.-Kórusba mondtuk.:DD
~Boldog szülinapot Eliza 17 lettél.!
~Igen.Köszönöm Mrs.Collins :)
~Boldogat!-Ordítottam fel,miközben Eliza szája mosolyra húzódott.
~Köszönöm-Mondta elégedett arccal.
~Eliza,Hannah!Tanárnőtök telefonált,azzal az üzenettel,hogy a tavaszi szünet mától kezdődik :)!
 *Mindketten fülig érő szájjal ugrottunk anya karjai közé.Majd kiment és mi ugrálva az ágyon hangosan énekeltünk érdekes módon a "What's make you beautifult" :DD..*
~Héé,Hannah te énekelsz velem?-Nyögte ki Eliza.
~Igen,igen,igen :DDDD -Válaszoltam.
~Öribarik.-Eliza röhögve ejtette ki ezt a szót a száján.
~Igen.Forever and ever :) BFF♥
   *Majd megrohamoztuk a fürdőszobát.Egy óra sem telt bele és úgy néztünk ki mint új korunkban!:D*
     Lementünk a földszintre,reggelizni.
~Rántotta.Nyami :D -Mondtam izgatottan.
~Igen a kedvencem - Mondta Eliza.
~Köszönöm Hannah és magának is Mrs.Collins ezt a csodálatos napot.Megyek felhívom anyát,aztán jövök-Mondván ezt Eliza,felált az asztaltól és elment telefonálni.
  *Öt perc sem telt bele és itt is volt.*
 ~Jó étvágyat-Törtem meg a csendet.
~Jó étvágyat-Vágta rá Eli.
    ~Na drágáim én megyek dolgozni-Jelentette ki anyu.
 *Majd megölelt minket és elment*
~Na miénk a ház, Eliza és ma tiéd a világ.
~Igen.Várom már a koncertet.
   *Aprópó csöngettek.Kinyitottam az ajtót és elakadt a szavam.*
~Anyám!-Ez a szó hagyta el a számat.(Miközben öt srácot bámultam,tátott szájjal)
 ~Halihó,itt vagy?-Törte meg a kínos csendet Louis.
~Ó,bocsi.Csak kicsit vagyis nagyon  meglepődtem. - Zavarbajötten mosolyogtam.
~Nem kell!-Vágta rá Zayn.
*Mire Louis kérdezte*-Kérsz egy répát?
 ~Nem kösz-Röhögőgörcsömmel küzködve válaszoltam.
~Ja igen,mielőtt elfelejteném itt a sálad.-Közölte Harry komor tekintettel.
~Köszönöm,hogy visszahoztátok azt,amit ti vittetek el.
~Ez csak temészetes - Mukkant meg Liam.
*Elmosolyodtam majd megkérdeztem,hogy bejjönnek-e*
De sajnos egy elég hangos sikítás törte meg a csendet amely bizony Elizából jött ki.
~Te jó szagú.....Ezek ők.Itt nálad,velem szembe na ne.
~Ugye álmodok?! Csípjetek meg!
  *Louis beszalad és megcsípí Elizát.*
~Ááá,hozzám ért,megcsípett.Igen nem álmodom.!
~Miért nem hívod be őket Hannah?!
~Hűű,de szép neved van Hannah-Nyögte ki Harry.
~Ó, köszönöm-Elvörösödött fejjel válaszoltam.
~Ne dőlj be neki Hannah,mindenkinek ezt mondja még nekem is.-Viccelődött Louis.
~Ááá,tudom én,hogy mindenkit így akar meghódítani.-Vágtam rá határozottan.
~Na gyertek be!-Nyugtalankodott Eliza.
~Nem,köszönjük de mennünk kell.Azt esti koncertig még rengeteg dolgunk lesz.Gyakorolni,ruhapróba és....*Vágtam közbe Niall mondatába.*
~Értem.Majd a koncerten összefutunk-Komoram mondtam.
~Hát eljöttök?-Lepődött meg Louis.
~Igen-Válaszolt Eliza.Ma van a szülinapom és Hannah koncert jegyekkel ajándékozott meg.
~Ááá,de kedves.-Mondta Liam.
  *Majd énekeltek egy Happy Birthday-t,miközben Eliza úgy elvörösödött,hogy már alig bírt lélegezni.*
~Na de mennünk kell-Közölte Harry.
~Este találkozunk.-Mondták kórusba.Majd elmendtek.
~Sziasztok-Örjöngve köszöntünk el tőlük.
      ~Te ezt elhiszed?-Értetlenkedett Eli.
      ~Igen el.Mivel itt voltak.Elég normálisak,ahhoz képest,hogy nemgondoltam volna.Most már örömmel megyek veled a koncertre
      ~Tudtam,hogy megváltozik a véleményed.Én is örömmel megyek.De most irány haza,anya már vár majd 7-re itt leszek,és megyünk.
      ~Renben,de egy szót se ami most történt SENKINEK.-Parancsoltam Elinek.
      ~Úgy lesz!Na szia.
      ~Szia :)!
 *Miután Eliza elment,felmentem a szobámba majd törtem a fejem.Mi máson? Mint,hogy mit vegyek föl a koncertre,majd a fáradságommal küszködve bealudtam*
                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése