Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 12., hétfő

Kilencedik rész ;) *Az álom néha valósággá válik* Part 2

*Na szóval,a Zayn-nel való beszélgetésünk után, elég nagy kő esett le a szívemről.
 És ez a mondat "Van a One Direction-ben egy fiú...
Haja olyan barna mint a csokis tej. Pillantása édes, mint a méz. Arca olyan piros mint az epres joghurt. És a neve Harry ...:3
Azt hiszem szerelmes vagyok !:$$$¦ *-*" -Fogalmamsincs melyik időzónában,jutott eszembe.
  Zayn-t elkapta a röhögőgörcs a mondtatom hallatán,amibe természetesen én is bekapcsolódtam.
  A nevetést kb 5 percig nem tudtuk abba hagyni,de sajnos folytattuk is tovább, mert Louis
megjelent egy répával a kezében és majszolta befelé és volt hozzá fűzni valója
 ~"Én az olyan lányokat szeretem akik szeretik a répát".-Nem csoda,hogy utánna ő is nevetni kezdett.
Majd Harry is befutott,és elég jó kedvű volt,ami mostanában nem volt jellemző rá.Aztán megfogta a kezem,magához húzott és azt mondta:
"Gyere menjünk le a partra,ott nyugodtan beszélgethetünk.".Így is lett.
Lesétáltunk,és együtt néztük végig a naplementét egy sziklán ülve.Amikor Harry újra megcsókolt.
 Megált az idő körülöttünk,az egekbe jártam.Jobb volt mint azelőtt,vagyis nem tudom.Ilyet még senkinél sem éreztem.
Harry úgy érzem számomra a tökéletes nagy "Ő".De vajon mit érez ő?


Harry szemszöge:
Szeretem őt.Vajon ő is engem.?Talán megkellene kérdeznem?!.De nem lennék túl rámenős?
Azt hiszem ezen ráérek még filózni.


  *Hamar el is ment az idő,nekem már haza kellett mennem, Harry-nek pedig még a stúdióba.
Haza kísért,majd elköszöntünk egymástól.A csajok már az ablakon leskelődtek,hogy mikor megyek már be,
és tálalok ki mindent.Kinyitottam az ajtót,besétáltam és tágra nyílt szemek vártak.Megrohamoztak
a kérdéseikkel,amikre nem is érkeztem válaszolni.Nyugtattam meg őket,hogy mindent elmondok,de
szép sorjában.
  Anya is kiváncsi volt,hol is mászkálhattam este kilencig Harry Styles-al.Hát igen nem bújhattam ki
a felelősség alól,és mindent elmondtam még a fürdőszobásat is és azt is,hogy mit érzek.
Anya igazán megértően fogadta a helyzetet,hisz ő is volt tinédzser,tudja milyen az ilyen fellángolás.
A lányok is,nagyon beleélték magukat.Láttam rajtuk,hogy örűlnek és ettől én is boldog voltam.
Sajnos ez a hét nem egy táborozás volt,mivel Ashley és Eliza szülei már szerették volna,hogy a lányaik otthon is töltsenek egy kis időt.
Ezért haza mendtek,9:30-kor jöttek Ahley és Eliza szülei is.Elköszöntünk egymástól,persze nem leszünk sokáíg távol ,hiszen holnap buli.
A lányok már szálltak befelé a kocsiba,én meg gyorsan kiszaladtam utánnuk,és ezt kiabáltam:
~Holnap reggel 10-re mindkettőtöket itt lássam.
~Ó,hát hogyne -szólt vissza Ashley majd beszállt a kocsiba és elment.
~Persze,itt leszek én is.-Mondta Eliza akihez még oda kellett szaladnom egy ölelésre,mint a legjobb barátnők.
  *Majd jóéjszakát kívántunk egymásnak.Ő elindult haza,én pedig vissza rohantam a házba.
Éhes is voltam,de nem ettem.Hisz mi lessz ha holnap nem férek bele a ruhámba?!-Elmélkedtem magamban.
Majd felmentem,letusoltam.Átöltöztem a kedvenc pizsimbe és behuppantam az ágyba.
Bárányokat sem kellett számolnom,
mert ahogy elsüpedtem,úgy szemem is lehunytam és bizony elaludtam.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése