Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. március 14., szerda

Tizenegyedik rész. *Az álom néha valósággá válik.* Part 1

Péntek reggel hat körül fogtam magam és hazamentem.
Itthon még csend és hullaszag volt.Bementem a konyhába összedobtam egy szenyát,majd a nappaliban található kanapéra heveredtem le, egy forró tea társaságában.
Csak az utazáson járt az eszem.Majd lépteket hallotam és megpillantottam Carolinet-t.Leült mellém és vígasztalni próbált,de ő is és én is láttuk,hogy hiábavaló.
Majd hozzot egy pokrócot,leheveredett mellém és csak úgy szimplán elaludtunk.
 ~Lányok,felkelni.-Mondta apa kicsit ordibálva.
 ~Már 10 óra itt vannak a költöztetők viszik a kanapét csak nem akartok vele menni?-Viccelődött.
 ~Jó,rendben.-Mondta Caroline.
   Majd felkeltünk mindketten.Körülöttem megált az idő,csak néztem ahogy szép lassan rommá húllik az itteni életem és valahogy majd újra kellesz kezdenem.
   Felmentem a szobámba,leültem a földre a matracra,és felnéztem facebook-ra.
25 ismerősnek jelölés,35 üzenet,101 esemény.
   Hát ezzel  jár ha Harry Styles barátnője vagyok.Kaptam pár fenyegető levelet,páran gratuláltak is.Az "osztálytárs" bnőim elköszönő leveleket írtak.Néhányra válaszolta,néhányt meg hagytam a fenébe.
Majd elkezdtem összepakolni a ruháimat.Mire az ablakom a szobámban egyszer csak kinyitódott.
Odasétáltam,de senkit nem láttam gondoltam csak a szél volt....Ránéztem az órára dél.
Majd hangokat hallottam.Még pedig ezeket.
~Hannah,segíts.Hannah segíts,kérlek segíts.
~Ki van ott?-Kérdeztem kicsit egyépként nagyon berezelve,majd odamentem az ajtó mellé,kivettem a sarokból a baseball ütőt.
Lassan az ablakfelé sétáltam és már csak annyit láttam,hogy Louis és Zayn ül a fán (Ami egy hatalmas fa volt,és elért a ház tetőig).
~Ti meg mi a fenét kerestek itt?-Kérdeztem tőlük majd nagy nevetésben törtem ki,mire Caroline belépett az ajtón.
   ~Te jó.....Hannah ezek mit keresnek a fán?-Kérdezte mosolyogva.
   ~Ha én azt tudnám.-Mondtam vállatvonva majd a fiúkhoz szóltam.
~Miért vagytok a fán?
   Louis csak mosolygott,arra várva,hogy majd Zayn elmondja.
~Hát mi csak...-Kezdte Zayn.
~Mi csak jöttünk neked szerenádozni végülis holnap elmész.-Mondta mosolyogva majd egy szivecskét mutattak Louis-sal.
~Ó,míly kedvesek vagytok.Akkor hajrá nyomjatok valamit.-Mondtam nevetve majd kimentem Caro-val az erkélyre.
    ~Éneklésről nem volt szó csajok.-Mondta Louis,majd elkezdtek énekelni Zayn-nel.
~You dont know you beautiful.-Zayn fejezte be így.
~I know.-Vágtam rá majd mindannyian nevetni kezdtünk.
 ~Na de,hogy mászunk le erről a fáról.-Értetlenkedett Louis.
 ~Hát,azt én nem tudom.-Mondtam neki a szemöldököm ráncolva.
 Majd egyszer csak azt vettem észre,hogy már nincsenek a fán.Lenéztem és láttam,hogy futnak a kocsijuk felé.
Harry nem jött.Vajon miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése