Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 30., hétfő

13. rész *Az álom valósággá válik*

*A gép 3 perc múlva földet ér.Kérem az öveiket csatolják be. Köszönjük, hogy minket választottak*
~Na végre! - Csúszott ki Niall száján.
~Hannah ébredj! - Rázogatott oldalról Liam, aki már fel is vette a napszemüvegét és nagyon SWAG-nek érezte magát.Talán mert az is volt?!
~Ühh mi van? - Dőltem fel karikás szemekkel.
~Leszálltunk. - Mondta komoran Ash.
~Oké. - Válaszoltam kedvetlenül.
 A tömeg felállt az ülőhelyeikről és az ajtó felé tömörültek. Mikor kiértünk a reptérre furcsa módon hemzsegtek a kínaiak, a japánok, az ázsiaiak. Hajléktalanok ezrei voltak előttünk, ami párizsra nem nagyon jellemző.
~Hé. - Hasadt ki Zayn.
~Mi az? - Csattant fel Ashley.
~Nekem jött ez a húzott szemű állat. -Harsogta be a termet.
    ~Helló. -Jött nekem egy kedvesnek látszó, asszem turista és kezembe nyomott egy újság szerűséget.
*Bangkok térképe* - Olvastam le a feliratot róla.
~Nem, nem, nem. Ez nem lehet igaz. Bangkok? De hogy a ..? Oh..- Tört elő belőlem.
~Most mi van? - Vágott hülye pofát Niall.
~Vennünk kell repülőjegyeket vissza.  - Ajánlotta fel Zayn az ötletet.
  Mivel valamennyit konyítok ázsiaiul így próbálkoztam jegy vásárlással.
~Elnézést. Tudnak nekem adni 10 repülőjegyet Párizsba? - Mentem oda illedelmesen a jegypénztárhoz.
~Tízet? Jól van maga? - Magyarázott egy kis kínai csaj. ~ Átszállással indul gép párizsba jövő hét kedden. - Vetette szememre.
~Hogy mi?!! - Néztem rá kikerekedett pupillákkal. És Londonba? Vagy nem inkább Amerikába?
~Sajnálom. - Nézett rám lehajtott fejjel.
~Semmi baj. - Böktem oda és az öklömmel beleütöttem a pultba. ~Áuuw. Huhh..
~Héj te, mi a bajod? - Szaladt oda Liam. ~Semmi. A kúrva életbe is semmi. Nincs jegy és a következő járat jövőhét kedden indul Párizsba.
~Azt a ....- Akadt el a szava Elizának.
~Semmi baj, megoldjuk. Kiveszünk egy szállodába szobát vagy egy lakást és addig várunk, míg haza nem, jutunk. Hisz felnőttek vagyunk. - Nyugtatott bennünket Louis a maga 20 éves gyerek fejével.
~Jó oké. -Nézett rám nyugtatóan Niall.
   Kimentünk a reptér hatalmas üvegajtaján.
~Szóval Bangkok? -Ejtette ki Harry a száján.
~Úristen! Ez a szag. - Húztam az orrom.
     Kezembe a térképpel próbáltam valami ésszerű helyet találni, hogy túléljük ezt az egészet. Mikor már az orrunkig sem láttunk az emberektől olyan helyre tévedtünk ahová nem igazán akartam eljutni életem során.
~A Kínai negyed! ~Szúrta oda Harry.
   Fegyverekkel rohangáló félőrült emberek.Elhagyott, üvöltő gyerekek.Kurvák. Meleg bárok.Minden sarkon sztriptíz bárok.Stricik. YO! Elhagyott épületektől, milliárdos szállodákig itt minden van.
~Bangkok Hilton? - Bökött rá a térképre Niall az ujjával. 
~Mennyünk. - Vágtam rá boldogan.. ~Skacok ne már! Jó lesz. Bulizzunk egy jót. Járjuk a várost, kalandozunk és majd lesz valami. Ha nem lesz gép akkor a híres 1D hív egy magán gépet azt' elmegyünk innen.De addig is élvezzük a 50+ fok meleget és ne kúrjuk el mégjobban ezt a már így is elkúrt hetet.Megszállunk valahol, lepakolunk,átöltözünk valami lengébe és felfedezzük ezt a hatalmas fővárost. De, ha Bangkok elnyel onnan nem kerülünk ki élve, szóval együtt kell maradnunk.De hisz ez az angyalok városa és az angyalok vigyáznak ránk! - Biztatgattam az amúgy elkámpicsorodott bandát.
~Jó oké mennyünk. - Mondta Niall és átölelte Elizát aki szintén bólogatott.
~Rávettél! - Folytatta Liam és körbenézett az embereken. ~Ne nézd őket ennyire mert még valamelyik megtámad. - Figyelmeztette Ash.
  Egy óra gyaloglás után megtaláltuk a Hiltont. 
~Jó nagy! -Vetette fel Ashley. 
~Mire várunk? Mennyünk már be, leszakad a bokám. -Panaszkodott Eliza. 
   Bementünk azon a gyönyörű bejáraton és az elénk táruló hatalmas tér bámulatos.10 percig még bámulgattunk ott, mire megszólítottak. 
~Miben segíthetek? - Aranyos hangon egy amerikai származású lány érdeklődött. 
~Szobát szeretnénk. -Kaptam észbe. 
~Öhhm. Egyet? - Kérdezett rá. 
~Nem. Hármat. -Válaszolta neki Liam. 
~Jöjjenek utánam. -Mondta, majd három szobakulcsot nyújtott át nekem. ~Köszönjük. - Mondtuk véletlenszerűen egyszerre.
   Felvánszorogtunk tele bőröndökkel a szobákba. Én, Ash, Zayn és Harry egy szobába kerültünk valahogyan. Niall és Eliza külön voltak. Louis&Eleanor, Danielle&Liam szintén külön lakosztályba.Én bedőltem a franciaágyba amit Ashley-vel fogunk birtokolni. Az ülő a nappaliban Zayn tulajdona lett. A vendég ágyat pedig Harry kapta. Már negyed órája volt, hogy ott kuksoltunk az elnöki lakosztályban. Na jó, nem elnöki, de puccos.
~Írtam egy refrént. - Mondta izgatottam Harry.
~Hogy mi van? - Vonaglott oda mellé Zayn.


~Elfáradtam, megtört az élet. Félek,egy napon 


 elvesztelek téged. Lesz mit meséljek úgy 


gondolom mindenről. Minden sorom őszinte 


és tudjátok, hogy innen jön ""~ Olvasta fel papírra vetett sorait Harry :)

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése