Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 6., péntek

2. Évad Bevezető rész *Az álom néha valósággá válik*


1 évvel később                          

                                                              Július 1
                                    Egyedül lenni jó nagyon,
          Amikor ülök egy szép padon.
          Szívem lüktetését hallgatom,
          A világi gondokat elhagyom ♥!    
Napra pontosan 1 év telt el azóta az átkozott nap óta.Minden nap kisétálok ide, a temetőbe.
Anya sírja mellett leülök egy padra és szívem lüktetését hallgatom, a világi gondokat pedig elhagyom.
    Azóta is gyötörnek az emlékek és tisztán emlékszem minden mozzanatra a nyárból.Volt szép is,  jó is.A borzalmakról inkább nem ejtek szót, hisz tudjátok életem minden másodpercét, percét, óráját, napját, hetét, hónapját és évét.
Minden ami történt itt az én kis fejembe és még a memóriám is jó.De túlléptem minden rossz dolgon.
    Igen, sokat változtam tavaly nyár óta.Mint emberileg és külsőleg.
Lement az első évem az egyetemen.Végül is a Harvard mellett döntöttem.Szigorúság van, de sikerűlt az ötös bizit összehozni, elvileg.Tehát, tökéletesen választottam.
Vizsgáim is lementek és újra itt a szép, hosszú, forró, emlékdús nyár. Szeretem.
    Az éven nyár alkalmából rengeteg programot írtam már össze, így lesz mit csinálni.
Már 18 évesen vagyis nemsoká átlépve a 19 küszöbét felelősség teljesebb, bátrabb, komolyabb és hülyebb lettem, persze jó értelembe.
Rengeteg új embert ismertem meg, akik nem csak remek emberek de remek barátok is.
A régi barátaim sem feledtem. Eliza, Ashley, Merci, Panni, Detty, Fruzsi, Erik, Márk, Lilien, Alena mind-mind itt vannak a szívemben.
    Visszatérve a nyári programjaira, zsúfolt lesz 'ám. Terveztem egy Elizás Párizsi utat, majd onnan vissza Londonba.Hiányoznak a régiek és a környék is, na meg az ottani levegő.
Nagymamám a temetés óta nem láttam, ahogy Elizát és Ash-sem.Csak twitter és facebook kapcsolatban voltunk mostanáig.
Azt hallottam, hogy a házunkat eladtuk, egy pár "nagylegénynek" azt hiszem.
     De a nyaralás Hawain, Dubaiba és Balin sen maradhat majd el.
Még apával és Caroval élek de csak hétvágente.Hétközben koliban vagyok.
A lakotársan szó szerint egy angyal.Az ő gyökerei is Londonból származnak és ő is.Tanév előtt jött ki.A neve Amber Millward.
Okos, szép helyesbítek gyönyörű, a mellett hogy gazdag még szerény is.Az amcsi srácok álomcsaja, úgymond.Remekül meg vagyunk, akár a testvérek. Az eddigi legjobb ember itt, akit megismertem.Soha nem fogom megbánni.
Van egy srác tesólya, akit nem hajlandó bemutatni, de egyszer ígyis-úgyis be kell mutatnia mert ez elkerülhetetlen.
       Twitteren még mindig zaklatnak a Harry ügy miatt, már egy éve folyamatosan. Ha valaki nem tudná cimlapon is voltunk, nem is egyszer.
De, 'LÁNYOK...a világon nagyjából 3 milliárd férfi létezik. E
bből 450 millió a te korosztályod, ebből 200 milliónak kapcsolata van, a maradék 250 millióból 100 millió buzi, 25 millió transzi, és 25 millió strici. a megmaradt 100 millióból 80 millió a világ egy nagyon távoli pontján él.
A 20 millióból 5 millió kocka. A 15 millióból 9 millió nem tetszik neked. A 6 millióból 5 millió...nak nem tetszel. Abból az 1 millióból 500 ezer nem jár semmilyen szórakozó helyre, és a maradék 500 ezerből 300 ezer nem akar komoly kapcsolatot.
A maradék 200 ezerből 160 ezer nem üti meg a színvonaladat, a maradék 40 ezerből 35 ezernek te nem ütöd meg a színvonalát.
A maradék 5 ezer közül 5 száz valami súlyos betegségben szenved. a 4500-ból 2 ezer sitten van.
Maradt 2500. Ebből 2399 beképzelt bunkó faragatlan pöcs. A maradék 101. Ebből 70 kábítószerezik, a megmaradtak száma 31. Ebből 20 rendszeresen lerészegedik minden hétvégén, és az első szembejövő lánnyal képes megcsalni bárkit.
Abból a 11-ből 5 mélységesen szerelmes egy lányba, valószínűleg reménytelenül.
És a megmaradt 6-ból 5 teljesen antiszociális.
Tehát marad 1. SOK SIKERT A KERESÉSHEZ !' ;D  
       Harry boldog, így szinglin. Igen, nincs barátnője, tehér hajrá csajok!
Egyet ne felejtsetek:'Minden pasi egyforma.Tisztelet van, kivétel nincs' - állítás kamu, mert: ' Harry Styles, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horen és Liam Payn mind kivétel, ők nem csak pasik, hanem "A pasik" ' 
   Ezt tudnotok kellett.








Új szereplők:
Amber Millward szerepében Emilie Vie


422056_325481647490889_127507310621658_868072_590975580_n_large

Caroline Flack saját magát játsza


Eleanor Calder saját magát játsza


       
 















Danielle Peazer Saját magát játsza
Apayavzcqaakqqc_large


Cody Michael rátok bízom ;)


2 megjegyzés: