Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 12., csütörtök

5. rész *Az álom néha valósággá válik*

     Az este további része felhőtlenül telt.A szobámba heverésztünk.Mindenki csinált valami értelmetlen sületlenséget. Én egy maciból szedtem kifelé a benne lévő szivacsokat, Eliza és Niall a fürdőben huncutkodtak, Liam és Danielle a külön töltött napokat pótolták be nagy beszélgetésekkel, Louis és Eleanor egymást simogatva feküdtek, Harry épp híreket olvasgatott, Ashley  és Zayn ismerkedtek, Caroline pedig az élet nagy dolgairól beszélt amire persze senki sem figyelt.Egyszer ajtócsapkodásra lettem figyelmes...Lesiettem a földszintre.Szemem szám állam leesett.
~Merci? - Kérdeztem rá.
~Ahha xd - Felelte nevetve.
~Hogy a fenébe kerülsz te ide? - Kérdeztem idegesen a szemébe nézve.
~Jöttem meglátogatni a barátnőmet, ez nagy bűn? - Mondta
~Dehogy! - Vágtam rá.
   Ledobta a bőröndjeit és otthonosan beballagott a konyhába és kaját keresgélt.
~Hű, apám mi ez a sok kaja és maradék? De gáz -.-" Ki van itt? - Kérdezte fennhangon  oltári grimaszokat vágva.
~Senki! - Feleltem, majd elfordítottam a fejem.
   ~Harry! - Kiáltotta fülig érő szájjal majd rohant a karjaiba.
   ~Még, hogy senki! - Bökte ide.
 Egy nyugtázó mosolyt küldtem felé és tovább léptem a hűtőhöz. Kinyitottam és semmi!
    Kikúrt éhes voltam és még egy energiaitalat sem találtam , de nem gáz, hogy az innivaló!
  Harry szemei Merci láttán felcsillantak, mint régen.Összehozom őket. határoztam el. Most!
Merci szép aranyos, csinos, okos, sztáralkat, Harryhez illik és egyforma hülyék.
Harrynek is bejön.Legalább ő lenne boldog.
    Elég hülyén de nagy nehezen beinvitáltam őket a földszinti fürdőbe és rájuk csuktam az ajtót.
Igen, nagyon kuncogtam. 10 perc után megunták az ajtócsapkodását és az ordibálást, elhallgattak.Én felosontam vissza a szobámba és elmondtam a gonosz kis tettem amit mindenki széled vigyorral fogadott.
  Louis arcán látszott ez a kis huncutság, hogy ő is ezt tette volna.Liam csak bámult maga elé mire leesett neki ez az egész és ő is nevetésben tört ki. Zayn elvolt foglalva Ashleyvel ezért nem is figyelt rá, Eliza és Niall nevetését a fürdőmből hallottam, nekik is tetszett.
  Már egy félórája lehettek bent és még mindig nem nyitottam ajtót. Nem is terveztem majd csak reggel.Már éjfél tájt járt, mikor mindenki bealudt.
   *Harry szemszöge*
Amikor Hannah bezárt, rögtön tudtam mire megy ki a játék.Hiába akar összehozni Mercivel és nem szeretném.Nem, nem arról van szó, hogy nem szép vagy nem kedves, hanem arról, hogy én még Hannaht szeretem.Ahogy néztem Merci arcmimikáját alvás közben, sajnáltam!
Sajnáltam, azért, hogy nem tudok úgy rá nézni mint egy lány. Persze nem úgy értve.Hanem, hogy nem vonzódom hozzá és nem is jön be.Pedig alapvetően gyönyörű, kedves, aranyos és csupa szív, de nem akarom összetörni. Egy jó barát, aki örök barát.
  *Merci szemszöge*
Látom Harryn, hogy csak barátjának tekint, de én őt nem.
Egy pasi aki a leghelyesebb a világon, akinél nincs számomra jobb.Én boldoggá tudnám tenni, ha ő is akarná. De ez csak az én oldalamról van  így.Ő szerelmes de nem belém, neki tetszik egy lány de nem én.
  Nem akarok beleavatkozni az ügyükbe, de velem boldog lenne.Hannah nagyon jó barátnőm és tudom, akármi is történt köztük, Harryt örökké szeretni fogja ott bent. Keresek más herceget, mert nekem is van, hiszem, tudom, remélem.


         * Hajnali 4kor olyan káosz fogadott, hogy már magam sajnáltam. Nagy ricsaj, ordibálás fogadott.
Mikor kinyitottam a szemeim egy vödör víz keltett.Ki más volt az ötletmester mint Louis. Gyorsan kiugrottam az ágyból nem mint általában, lekaptam magamról a pizsi felsőm és elkezdtem Louist kergetni. Kicsi sem nevettem.Ő visított mint egy lány, én meg csak rajta röhögtem, hogy lehet ilyen puhány.
Amikor már leértünk ő megbotlott a cipőmben és orra bukott.Én rajta kötöttem ki.Elkezdtem csikizni és nem álltam le, míg bocsánatot nem kért. Mindenki az ajtóban állt és szinte fetrengett a nevetéstől. Nem csodálom, viccesek voltunk.A répás fürdőnadrágja befigyelt, de nagyon.*
    *Louis szemszöge*
~Most mi van? Miért nevettek? - Kérdeztem tőlük, miközben felsegítettem Hannaht a földről.
  Óvatos mozdulattal felkaptam a karjaim közé és eszeveszetten, gondolkodás nélkül rohantam ki a medence felé. Nem tudtam pontosan mit akarok.Hannah arcán rémület az enyémen szintén.
  Végül Hannah a vízben kötött ki, velem együtt. A többiek azonnal bevetették magukat utánunk.
Valahogy Harry és Merci kijutottak a bezért fürdőből és olyan hírt közöltek velünk amire belénk akadt a szó.
         *Együtt vagyunk! - Jelentette ki Harry, miközben összekulcsolta az ujjait Merciével.
*Zayn szemszöge* 
~Woohooo Harry, az szép. Gratulálok. - Mondtam vidáman és egy öleléssel fejeztem ki örömöm.
*Eliza szemszöge* 
~Hű, de váratlan.De azért sokáig. - Mondtam csendesen és Niall mellé húzódtam.
*Eleanor szemszöge*
~Te jó ég! Nem kamu? Na jó grat! - Jelentettem ki és Hannah arckifejezését fürkésztem.
*Danielle szemszöge*
Én csendben egy mosoly keretében fejeztem ki, gratulációm.
*Liam szemszöge*
~Haver nem vagy semmi! - Mondtam és dobtam egy hátast a vízbe.
*Niall szemszöge*
~Az ööö jó. - Dörmogtem magamban.
*Ash szemszöge*
~Ti tudjátok! - Mondta komoran és leültem a földre Zayn mellé.
*Caroline szemszöge*
~Mást vártam! Bocs. - Mondta rossz hangulatba és bementem a házba.
       
    *Én akartam, magamnak csináltam örlődtem magamban.Boldognak kell lennem, nem szabad elcsüggednem! Erős maradok, mindvégig.
~Gratulálok. - Mondtam, majd egy nagy levegőt véve és Carolient követve bementem a házba.
    Egy világ dőlt össze bennem, de ezt ugye nem is kell mondanom?! 
 


5 megjegyzés:

  1. Antaaa :D megint irtó szuper rész lett, nem annyira szomorú de számomra még mindig nem a leghappybb :D de ettől még kiváló és minden ^^váááárom a folytatást nagyon :D

    VálaszTörlés
  2. Orsu kösznöm♥ Itt minden happy ;ddd♥

    VálaszTörlés
  3. Sziaa. Nagyon jó lett, nekem irtóra tetszik.:DD Rohadt jól megírtad, jól meg is lepődtem.:O Nagyon várom a következőt, igyekeeezz. <3 Panni voltam.:3

    VálaszTörlés
  4. nagyon imádom gyorsan hozz kövi részt SIESS Xdd NAGYON **__**

    VálaszTörlés
  5. Panni köszönöm szépen ;) Lilla köszii♥ Ma lesz lehet :)

    VálaszTörlés