Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 9., hétfő

Díj és köszönetnyilvánítás!

  Ritkán fordul elé, hogy írok ide részeken kívül.De most ez is eljött.
Először is kaptam egy díjat amit ez úton is megszeretnék köszönni Wancsinak! 
    Nekem ez nagyon sokat jelent, hiszen visszaigazolást kaptam arról, hogy igenis érdemes folytatni a blog írását.   Köszönöm♥!

  
                           
                      
                                                                                      Szabályok:
                     Tedd ki a képet a blogra! ~ pipa 
Köszönd meg annak, akitől kaptad! ~pipa
       Írj hat dolgot magadról! ~ pipa (lentebb olvashatod)
   Küld tovább öt írónak linkkel! ~ pipa 
Hagyj megjegyzést a blogukon! - pipa 


1. 15 éves Ukrajnai lány vagyok.
2. Nem rég kezdtem el írni, de minél többre szeretném vinni.
3. Superman is here! ~ Ha értitek. 
4. True Directioner
       5. A the biggest 1D fan csoport a második családom!
6. Imádok énekelni, még akkor is ha az másnak fáj! 

Akiknek én továbbküldeném a díjat: 
Wancsinak, mert ő egy olyan lány akit egy részből az írás tesz boldoggá és egyszerűen írónak született. ♥
Kira és Réka közös blogja , két lány, két szív. Azért mert egyszerűen megérdemlik.
Fanni, imádom ahogyan ír és már nem kezdő.
Regii,aki csak egyszerűen kiérdemelte.
Alexis, akinek van egy millió blogja és mind oly annyira magával ragadott, hogy az már döfi ;ddd ♥

Többek között köszönetet szeretnék nyilvánítani azoknak az embereknek akik a kezdetek óta nyomon követik a blogomat. 
Hálásan köszönöm azoknak akik mindvégig biztattak , hogy ne adjam fel.
Hálásan köszönöm azoknak akik  még mindig követelik a részeket és még akkor is azt mondják, hogy imádom ha épp tök szar lett.
Szóval mindenkinek köszönöm ♥!
Sziasztok ;) 




6 megjegyzés:

  1. Wow! Úristen! :)
    Köszönöm szépen itt is! Sokat jelent!*o*

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Np ;) ♥ :) Nekem is sokat jelent!

    VálaszTörlés
  3. Azta :O Nagyon szépen köszönjük :') Kedves, hogy gondoltál ránk :$ ~Kíra és Réka

    VálaszTörlés
  4. Semmiség, persze,hogy ne gondoltam volna ;)

    VálaszTörlés
  5. Jajj, annyira sajnálom, hogy nem írtam!! *buta buta!!* csak nagymamámnál voltam, és nagyon ritkán lehettem gépnél de íme, aktív felhasználóvá varázsolódtam és nagyon nagyon köszönöm a díjat!! :DD Imádlak, én kis Liamem!! :DD

    VálaszTörlés
  6. Háhá♥ Semmi baj :) Nincs mit köszönni nagyon megérdemled ;) Én is imádlak drága Louis ;)♥ :DD

    VálaszTörlés