Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 11., szerda

4. rész *Az álom néha valósággá válik*

Elég a boldogtalanságból! 
Nem, én nem fogok úgy megöregedni, hogy egy boldogtalan és szerelemmentes 17 éves voltam.Aki csak szenvedett egész életében!Megérthetné már mindenki, hogy nem egy boxzsák vagyok akit egyfolytában ütni kell és rúgni-vágni. Én is érző lény vagyok.Talán túl érző is.Ez édesanyámtól örököltem.Lehet, hogy alacsony vagyok, de még lehetnek nagy álmaim!És valóra is válhatnak, egyszer.
         ~Hannah, drágám! - Szólt kellemesen egy hang, majd egy puha kéz érintette meg a vállaim.
         ~Igen?! - Kérdeztem vonakodóan és gyorsan felpattantam a földről.
         ~Eleanor vagyok! Bocsánat, nem akartalak megijeszteni. - Mondta kedvesen és leült.
         ~Ugye milyen szép kék az óceán?! - Kérdezte
         ~Ugen, gyönyörű.Főleg így, naplementében. - Válaszoltam majd leheveredtem és együtt bámultuk.
         ~Tudod Hannah, engem ez Louisra  emlékeztet. Néztél már úgy igazán mélyen a szemeibe?! Gyönyörű kék, melegséget sugárzó szemei vannak.Ebbe szerettem bele.És van, hogy órákon át egymást bámuljuk.Én elveszem a szemeibe és kikapcsolok.Olyankor minden és mindenki más.A mosolya felbecsülhetetlen.És az ember aki a testében van, egyszerűen húsvér szív ember.Ő nem dobálózik a szeretlek szóval.Ige, több millió lányt szeret világszerte.A rajongóikat.Louis Tomlinson ha egyszer megszeret egy lányt, vagy bárkit is, azt örökké szeretni fogja!
      *E sorok hallatán a szavak belém szorultak.Jó látni, hogy vannak ilyen emberek mint Eleanor és Louis, akik bárki véleménye szerint is , de számomra igaz szerelmesek.
       ~Ó Eleanor ez... - Nem tudtam tovább mondani mert újabb ember érintett meg, akinek hangja hallatán, felélt a szőr a hátamon.
       ~Hannah... - Mondta a  titokzatos személy.
 Amikor kilépett a hátam mögül, már nem is volt olyan titokzatos.
      ~Danielle...- Mosolyogtam rá
      ~Van egy ember aki nélkül nem lennék teljes.Van egy ember aki boldoggá teszi szívemet.Volt, hogy megbántott  rengetegszer, de  az erős szerelmem ezeken mind túl ment.Ige, el kellett dobnom a női büszkeségem és meg is tettem.Sikerült.Boldog vagyok. Tüzön-vizen  átmentünk és még mindig szeretjük egymást. És igen ő Liam Payne 
            ~Danielle én...- Újabb félbe üzköztem
~Eliza. -Fordultam meg, de ő csak csendre invitált.
~Hannah...- Mondta határozottan és leült Dani mellé. ~ Az én hercegem szőke, mint a mesében.Imádom, szeretem, szemeibe elveszem.
Néha nyomulós de egyben gyengéd. Ő az én hercegem és nem Hamupipőkéjé. Életem első olyan szerelme akitől gyerekeket és családot szeretnék.Nem volt üvegcipőm mégis rám talált, engem ő egészít ki.Nélküle semmi volnék. Niall Horan ő a szerelmem.
~Lányok nekem ez nem egyszerű! - Mondtam lehajtott fejjel csendesen.
  Ha még nem lett volna elég Caroline(Flack) is csatlakozott.
 ~Hannah én tudom, hogy nem könnyű, de nem lehetetlen.Ne add fel mert az nem te lennél.Küzdj.Az álmaidért, harcolj!Amikor Harry rólad mesélt nekem, mint barátjának, mindig olyan érzésem támadt, hogy nálad jobban még senkit sem szeretett.Ahogy leírta a külsőd és mesélt a  belsődről már akkor, abban a pillanatban tudtam, hogy te vagy számára az igazi.Akármit is mondasz, nem ismered annyira, hogy tudd mit miért tesz.
Érzékeny, akár egy lány.Könnyeit nem szégyelli mert nincs miért, ő is csak az igaz szerelmet keresi és meg is találta a te személyedben.De eddig mindig csak kihasználták, főleg a média hatására, akárcsak téged.Egy cipőben jártok.
Azt is tudom, hogy utálsz de a szíved mélyén  én legalábbis abban reménykedem igazat adsz nekem és a monológom nem talál süket fülekre.Szeret, fogadd el vagy szokd meg.Az esélyt meg kell adni akárhányszor is de az ember megtud változni, ha van kiért.
    *El kell ismernem Caroline igazat beszélt, bármennyire is nehéz elhinni.Tapasztalt az életből és én hiszek neki.De Harry már nem az enyém.
    Végezetül Ashley lépett elő és teljes lett az általunk alkotott kör.
~Zayn Malik 
Nála nem a haját, nem a ruháit, cipőit, testét vagy tetkóit kell nézni
Barna szemei csak úgy csillognak ha a napsugarak megvilágítják.Őszinteség a védjegye.
Hangja több milliárd lány szívét hódította már meg, akárcsak a rossz fiús, sexy külseje.
Egy ember nagy szívvel és lélekkel. Ő is az igazit keresi, de még nem talált rá. - Mondta Ash..
    *Ráébredtem azokra a dolgokra amik eddig homályosak voltak.Rájöttem azokra a dolgokra amik eddig hiányoztak.*
~Lányok, én sajnálom.- Sóhajtottam majd megöleltem mindegyiküket.Végül is rávettek arra, hogy vissza mennyek velük.15 perc sétálás után otthon is voltunk.
   Beléptünk az ajtón. Szép "rend" fogadott.
Niall tömte a fejét, Louis pillecukrot falatozott, Zayn a TV előtt döglődött, Liam pedig meditált??! Harry, sehol. Megfordultam, hogy becsukjam magam után az ajtót.Meg is tettem a 90 fokos fordulatot arra és vissza és Harry állt előttem.
~Jézus Harry...-Kiáltottam fel. ~Halálra ijesztettél - Mondtam, majd elakartam menni mellette de megfogta a csuklót, visszahúzott és újra előttem termettem.
  ~Shut the door...
       Szemembe könnyek szöktek a dal első sorának hallatán, de már a boldogságtól könnyeztem.Majd lesütött szemekkel léptem tovább, Harry szívszorító szavai után....

2 megjegyzés:

  1. ISTENEM DE SZERETEM AZ ÍRÁSODAT nap mint nap megnézem hogy van e új rész olyan romantikus és áhhw nem tudom szavakba önteni mit érzek de azt TUDOM HOGY IMÁDOM ezt a blogot szóval siess nagyon a kövi résszel mert már nagyon furdal a kíváncsiság hogy mi fog történni ...**__** ^.^

    VálaszTörlés