Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 17., kedd

9. rész *Az álom néha valósággá válik*

14 nappal később.
     ~Yeeeebooooo! - Visítozva keltem fel ezen a szép szombaton.
Amikor kihúztam a függönyöket, gyönyörű fényáradat lepte el a szobát. És gyönyörű látvány fogatott  Sydney tengerpartjának személyében. A nap sugarai csak úgy simogatták hófehér arcom. És olyan hőség volt, hogy tényleg elkelt a bikini még a szobában is, a légkondi ellenére. Az ámulatba ejtően  kék ég és a tenger, valami észveszejtően hívogatott kifelé.Nem is tétováztam volna tovább, de amikor megszólalt a rádióban a WMYB akkor tombolnom kellett egyet. Pizsamásan felmásztam az asztalra, kezembe vettem a gyümölcstálról egy banánt és énekeltem olyan hangosan amilyenen csak tudtam. Amikor belépett a szobaszerviz kicsit sem éreztem magam hülyén.Na jó sült a fejem.
~Kopogni nem szokás? - Kérdeztem flegmán és elnevettem magam.
~Elnézést de én kopogtam, talán ön nem hallotta. - Válaszolta a fiú halkan és kiment a szobából.
   Hátrahagyva a tombolásomat a fürdőszobába siettem. Rendbe hozta a séróm, és úgy szimplán csak magamat. Felkaptam egy pánt nélküli bikini felsőt és rákaptam egy laza csöves pólót és egy fehér rövid nacit. Beledugtam egy strandpapucsba a lában és egy szalmakalapot vágta a fejembe. Kirohantam az ajtón és Louisba ütköztem.
~Te jó szagú Úristen! - Mondtam ijedten.
~Ó köszönöm. -Vágta rá viccesen és beljebb taszigált az ajtón.
~Hé, épp most akartam elhúzni innen. - Morogtam rá.
~Oké várj meg csak hozom a fürdőgatyám, mondta majd bement a szobájukba és turkálni kezdett a ruhái között. A sajátját nem találta így jónak látta Niall-ét is. Feldobta a vállára egy törölközővel együtt és fütyörészve elindult lefelé.
~Na szép, én várjam meg de ő engem itt hagy. - Idegeskedtem magamban majd utána kocogtam.
    Sétálás közben eszembe jutott anya. Az orchideák között lépkedve eszembe jutott a jellegzetes parfümillata. A hét ágra sütő nap láttán, elővillant széles és boldog mosolya. a játszótéren játszó gyerekek megpillantása után bevillant a gyermekkorom legszebb időszaka. És Louis szemeibe nézve anya mosolygott vissza rám.
~Hannah, itt vagy? - Bökött meg oldalból Zayn amikor már odaértünk.
~Persze! - Csattant fel éles hangom és megpusziltam Zaynt.
~Úristen, paparazzik. - Kiáltotta el magát Eliza, majd ezt követően Harry megfogta, felkapta az ölébe és rohant vele a vízbe. Amikor Zaynre néztem tudtam, hogy az sugallja "Fuss", hát nem is tettem másképp.
Igen, elkezdtem futni de utolért és csak annyit mondod szeretlek te butus. Romantikus csókolózásba elegyedtünk. Nem telt bele egy perc de visítozó lányok serege vonaglottak körénk és ellepték az egész partot. Én, Eliza és Ash szomorú fejjel de vettük a lapot és el is mentünk. Sétálgattunk ott egy kicsit, közbenéztünk. Néhány üzletbe is betipegtünk meg ki is. Végül a hotel szobába kötöttünk ki. Az igazat bevallva rohadt álmos volt mindegyikük ezért el is szundikáltunk.
   Engem Zayn szuszogása keltett fel angyali álmomból. De a homlokpuszi után, megbocsájtottam neki.
Olyan ügyesek voltak, hogy csak 10 óra múlva dugták fel az orrukat megnézni, hogy élünk e még. De élünk. Kikényszerítettek az ágyból a fürdőbe invitáltak. Louis és Harry ruhástól bedugtak a hideg zuhany alá. A kapálózás és az ordibálás és az  S.O.S kérés nem segített. Liam, Zayn, Niall az ajtóban álltak és fetrengtek a nevetéstől. Megértem nagyon vicces vagyok amikor ideg betegeskedem.
  ~Nyugi. -Mondta Louis a fejét fogva. ~Megyünk bulizni.
  ~Bulizni? Így? - Értetlenkedtem.
Egy-egy eltévedt mosolyt láttam mindegyikőjük arcán, de nem sokáig hisz elmentek.Kimásztam a zuhanyzóból, megtöröltem vizes testem és megszárítottam a hajam. Kivasaltam a ruhám.
Felöltöztem. Egy fekete. flitterekkel, kövekkel díszített mini volt. Amelyet egy fekete tűsarkúval ötvöztem.
Zayn fekete inget és egy nadrágos viselt. A többiek úgyszintén ki voltak csípve.Nagy nehezen össze szedtük magunkat és elindultunk. Beszálltunk a "kis" buszba és 10 perc utazás múlva ott is voltunk.
Ismeretlen volt számomra ez a club. Hátsóbejáraton mentünk be. Kikúrt nagy hangerővel szóltak meg a 2012-2011-es slágerek és többnél-több 16-17 tinik lepték el a helyet. Kaptunk V.I.P szobát, aminek nagyon örültem. Semmi kedvem nem volt a bulizáshoz, főleg a tök részeg emberekhez.
A fiúk nagyon belemerültek a bulizás érzésébe, hisz egy csöpp szabadidejük sincs mostanában. Viszont Harry és Zayn igazán ki is élveztek minden percek. Sokszor kerülgették a bárt és a sörös, vodkás üvegek száját. Ha nem barba és fekete hajú lányokkal flörtölgettek, akkor szőkékkel. Szóval berúgtak de nem is kicsit. De amikor megláttam Zaynt és egy lány számot cserélni az még nem volt semmi, de amikor már Zayn a nyakát csókolgatta és a fenekét fogdosta a lánynak, eltört a mécses.
  Harry pont elkapta az a pillanatot amikor vidám tekintetem ködössé és borússá válik. Fogtam magam és a mosdóba rohantam. Elizát és Ash leállítottam, hogy most egyedül akarod lenni, és hagyták.
   Amikor már szalonképesnek éreztem magam újra kimentem és Harrybe ütköztem. Megfogtam a kezem, átgázolt velem a tömegem, beültetett egy autóba és elindultunk valahová. Csak mentünk és mentünk.
Egyszer megállt. Szótlanul kiszállt, kinyitotta nekem az ajtót.Átkötötte a szemeim egy sállal. Semmit sem láttam, hiszen sötét volt. Majd azt mondta:
~Állj! Itt állj meg.Ha ordítok egyet vedd le a sálat és találj meg.
  Bólintottam egyet és vártam a kiáltását.
~ÁÁÁÁÁÁÁÁ. - Hallottam a kiáltást, leszedtem magamról a szorosan rám kötözött sálat, levágtam a földre  és láss csodát. Egy bazi nagy házban találtam magam. Egy medence előtt álltam amiben vörös rózsaszirmok úszkáltak. Gyönyörű volt. Sétálva tovább orchideákkal tele út vezette egy szobába. Harry az ágyon feküdt, pezsgővel és csokival a kezében. Nem tudtam mire következtetni.
  Leszállt az ágyról, kezeiből eldobta a pezsgőt és a csokit, és odajött hozzám. Végig simogatta a kezeim és óvatosan lehúzta a ruhám pántját. Leültetett az ágyra, lehúzta a cipőm és gyengéden csókolgatni kezdte a lábaimat. Egyre feljebb és feljebb ment.Mikor már nem éreztem magamon a ruhát, paráztam.
Nem túl korai ez? És mi lesz Zaynnel? Én szeretem őt is meg őt is! Jaj ne.
Megcsókolt. És nem, nem lehet igaz.
Hagytam(!) 






5 megjegyzés:

  1. Anta ez ... durván lesokkolt :o
    Kikúrt jó lett (Y) de wááá nem birom elhinni ezek után mi jöhet még ? o.o
    nagyon várom a következőt :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Orsu köszönöm :) És "izé" szeretlek :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Eddig nem írtam mert utálok kommentelni (írásban).:/
    Az összes eddig megírt rész NAONN-NAOON JÓÓ lett.(: IMÁDOMMM <3 Várom a kövíít.(:
    És ha nem baj nem nagyon komiznáák. :/

    VálaszTörlés
  4. Szia! Köszönöm szépen és nem nem baj ha nem írsz, de most köszönöm, hogy írtál ;)♥

    VálaszTörlés
  5. áhhhw IMÁDOM és nem tudok mit mondani csak hogy SIESS mert már nagyon szeretném olvasni és furdal a kíváncsiság szal hozz új részt mert ez fantasztikus :))))

    VálaszTörlés