Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 7., szombat

Első rész *Az álom néha valósággá válik*


 ~Vacsora!  - Hallom apa kiáltását, miközben épp az egyik évfolyamtársam képét bámulom, már lassan egy órája.
Persze srác.A neve Cody Michael.Szőke haj, kék szem.Szívdöglesztő mosoly, viszont belül rothadt.
De megyek is mielőtt apa beront és hülyének néz, hogy mi a szart bámulom ezt a "buzit".
       ~Itt vagyok! - Jelentettem ki per pillanat boldog állapotban, ami ritka.
Hmm spagetti volt.Nyami. Mióta anya elment, azóta apa főz rám, már ha meg eszem amit főz, de általában nincs gond.
 Néha kicsit lehangolt, de csoda, hogy bírja és nem dugott még be egy nevelő intézetbe, bár azt sosem bocsájtanám meg neki.
Igazából még mindig fáj neki, hogy egyedül nevel, így 18 évesen és arra gondol, hogy mi lesz ha lesz egy másik nő akibe beleszeret és elfelejti anyát.Én mindig azt mondogatom neki, hogy ő is azt akarná, hogy boldog legyen, de nem segit.Egyszer ő is rájön, hogy az élet megy tovább.
Én már akkor rájöttem és azóta is élek és virulok.
    Miután betapostam az összes tésztát ami volt, jól lakottan ledőltem a kanapéra, lábam felpakoltam az asztalra és bekapcsoltam a tévét.
MTV hirek.Hú, király akatt meg  a szemem és fülem, hogy az 1D amerikai turnéja holnaptól kezdődik és pont L.A azt első helyszín.
Csak arra tudtam gondolni, hogy ne jöjjön Eliza, aki Niall barátnője hivatalosan is egy fél éve.Az szép.
Ne is kérdezzétek hogy miért Niall, mikor Zayn volt a hercege, de azért a szőke herceg rajabb.
      Na jó boldog vagyok én ha boldog, de hogy én még mindig nem vagyok boldog, na ezért nem vagyok én most boldog.
 Na szóval csörgött is a telefonom és valami hihetetlen, hogy pont Eliza volt.
~Haló tessék? - Vettem fel.
~Ó, szivi szia. Hát izé' nem jönnél ki értem a reptérre? - Mondta félős hangon.
~Mi van? - Akadtam ki, majd sóhajtottam egy szép nagyot.
~Hát itt vagyok és majd mesélek. - Mondta majd kérlelt még öt percet míg beadtam a derekamat.
~Oké 20 perc és ott vagyok.
    Nyomtam ki, majd közöltem apával, hogy ki kell vinnie a reptérre.Jobban fogadta mint gondoltam. Vette a kocsi kulcsokat és már ment is az autóért.Én addig gyors felvettem a cipőm és egy sport felsőt aztán siettem is utánna.
Kevesebb időbe telt míg odaértünk.Befutottam a váróba és Eliza sehol. Elmentem a női mosdóba, ott sem volt.Ideges lettem, de mire visszaértem a váróba ott állt Niall és Eliza.
   Hű, szebbek együtt mint gondoltam.
~Ohh God, mindenütt kerestelek. Hmm szép pár. - Dícsértem meg őket egy kis szurkálódással.
~Köszi. - Mondta Niall majd az arcomra nyomott egy puszit.
~Hannah, azt a kutyu messziről meg sem irmertelek már a szőke tincseiddel. - Mondta Eliza majd szorosan megölelt.
~Ugye-ugye változtam, nem is kicsit.De ti hogy a nyavajába kerültetek ide? - Kérdeztem meg miközben a kocsi felé invitálgattam őket.
~Hát az úgy volt, hogy.. - Kezdte Eli.
~Az úgy volt, hogy jöttök a koncertünkre, ma. - Fejezte be Niall, aki a mondata után kérlelő arckifejezért vágott felém, én pedig alapvetőén grimaszokat vágtam.
~Aha jó, de nem ma. - Válaszoltam flegmán és csípőre tettem a kezem.
~Hannah, kérlek! - Mondta Niall, majd valamit óvatosan kihúzott a zsebéből.
 ~Mi ez? - Kérdeztem rá, miközben becsaptam magam után az ajtót.
~Ez egy... - Kezdte Niall.
~Hű, azt a mindenít neki, honnan szerezted? - Kérdeztem, majd gyorsan kikaptam a kezéből az arany nyakláncot, amin medálként az én nevem lógott "Hannah" .
~Hé, ezt csak szereztem oké? És ez még nem a tiéd, csak akkor kapod meg ha eljössz a koncertre vili? - Ajánlotta fel ezt egy kis ugymond üzletként.
~Oké, ezért mindent. - Válaszoltam, majd bepattamtunk a kocsiba.
          ~Hello Mr.Collins. - Köszön Niall és Eli apának aki csak mosolygott.
          ~Sziasztok gyerekek. - Mondta majd elkezdett hangosan nevetni amikor megszólalt a rádióban a WMYB.
           ~Király vágta rá Niall, majd átölelte Elizát aki elpirultan bámult rám.
           ~Na mindegy mennyünk Mr.Collins ja és remélem van otthon kajátok Hannah mert farkas éhesek lesznek a többiek is, úgy mint én.
           ~Többiek? - Kérdeztem rá, de csak megvonta a vállat semmitúdo de gonosz arccal.
           ~Jól van Niall, ezért még kapsz. - Mondtam, majd hazáig halgattam mint a sír.
Odaérve felkapcsolva a fények, az egész ház kivilágítva kivéve az én szobám.
  ~Hannah te hagytál minden villanyt égve? - Kérdezte apa, szigorúan.
  ~Én nem, én nem. - Mondtam majd beszaladtam a házba és láss csodát tele volt emberekkel a földszint.Na jó csak Liam, Louis, Harry, Zayn, Caro, Eleanor, Danielle, Caroline Flack, Gemma, Amber, Cody.....
~Mizu veled? - Kérdezte Louis és már szaladt is megölelni.
~Hát Louis az a helyzet, hogy
Itt mindenki kigyúrt és szolizik.
Itt mindenki hiú és szotyizik.
Itt mindenki utál mindenkit,  ha érted.   - Mondtam majd üdvözöltem a szobában lévő "Jó népet" .
   ~Mi a fenét keres itt mindenki ? - Jött be apa, komor tekintette.
    ~Buli van Mr.Collins buli, mondta Louis.Aztán átette a kezeit apa vállain és mint régi cimborák beszélgettek.Fura volt látni a One Direction-t és apát beszélgetni mint ősrégi ismerősök.Harryvel annyira jól kijött, hogy kijelentette őt akarja férjemnek, amin persze mindenki felnevetett és nem tudott rá mit mondani.
Én csak ültem ott a kanapén. Voltál már egy emberekkel teli szobában egyedül? Én igen, most!
   Zayn odaült mellém és megkérdezte, hogy milyen az életem tavaly nyári találkozásunk óta.
~Zayn az élet szép.Kérdezz csak meg egy boldog embert.
    Ő csak szomorú pofát vágott rám, és megölelt.Forró, érzelendús pillanat volt ez, de csak barátok vagyunk és a barátok így tesznek, ha szükségük van szeretetre. :)

 


 

2 megjegyzés: