Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 2., hétfő

Harminchatodik rész *Az álom néha valósággá válik*


Mire észre vettem magam, már mindenki az ajtóból bámúlt minket.Tapsoltak.
Nem értem mire ez a nagy felhajtás?! Egyszer végre nekem is összejött valami és boldog vagyok.
Harry és én már 5 perce bámúltuk egymást, lassan már kínossá vált.
Majd hirtelen kapott játékos mozdulattal a fejét a víz alá nyomtam, de reagált rá.
Elkezdett fröcskölni, na ezt nem hagyhattam annyiban.Ravaszan közel merészkedtem hozzá, úgy mintha megakartam volna csókolni, de újra a víz alá nyomtam a fejét és gyorsan kiúsztam a medencéből.
Majd "kannibál" visítást hallottam.Megfordúltam.Louis szaladt felém, őrült módon visítva.
A fejemhez kaptam, de már nem tudtam menekűlni, túl közel volt.
Becsuktam a szemeim, várva a segítséget, de nem kaptam.Lou magával rántott a vízbe.
Zayn, Niall, Liam utánunk ugrottak.Eliza félve jött be a vízbe,de hiába.Zayn magával ragadta és elcsattant közöttük az első csók.
  Én fülig érő mosolyal ugrándozva Harry mellett, aki olyan hülyén nézett rám, hogy hazavágott.És fetrengtem a röhögéstől.
  Abszolút meg kellene értenie az örömöm okát, de képtelen rá.
A sok esemély láttára, sírásban törtem ki.Nem tudom, hogy az örömtől vagy a bánattól, de egyik szemem sírt a másik nevetett.
Édes mindegy, hogy hol és mikor vagyok boldog, csak az a nem mindegy, hogy kivel/kikkel.
  Az élet, a sors előre megvan írva, de életünk útján, úgy alakítjuk ahogyan akarjuk, ez tőlünk függ teljes mértékben.
Tudom, hogy a gimis, vagy épp nyári szerelmek az egyetem előtt véget érnek, de a miénk más.
Ez olyan igazi és valóságos.
Annyira belemerúltem az eszmefuttatásba, hogy észre sem vettem mennyire eltelt az idő és már mindenki bement.
   Egy kiáltásra kaptam fel a fejem:
~Hannah, már várnak a skacok, gyere. - Szólt ki anyu.
~Jó oké. - Válaszoltam.
  Mentem is nehogy megvárassam őket.
Amikor beértem, pontosabban átléptem a szobám ajtaját, megpillantottam Lou fürdőnadrágján lévő sárgarépákat , levegő után kapkodtam és úgy nevettem.
 Nem értették mi a bajom, de nem is baj.
Mindenki ott gubbasztott vagy az ágyon vagy a földön.
Niall gitázott, Zayn dúdolgatott, Liam telefonált, Lou viccelődött.Eli ült és mélyen gondolgodva le sem vette a szemét Zayn-ről.
  Én csal leültem a laptopomhoz és felléptem twitterre.Hű, 1301 új követési kérelem, 450 üzenet és 300 twet megjelölés.Az szép!
  Igen, 450 üzenet Harry, Niall, Zayn, Liam, Lou és Eliza könyörgéséről szólt, hogy jöjjek haza.
 Így képzeljétek el a twetterem
@HannahCollins
I'm just a girl.
            Twetek 10.000
            Following 2600
            Követők 900.081
Hát ezt mind az 1D-nek köszönhetem.
 Á, nem nagy szám.
     Új bejövő    1
@Harry_Styles
 Hannah, jobb ha csak barátok maradunk, úgy sem vagy jó másra csak kúrásra.Szia.
Meglepő volt, hisz az előbb még nyali-faliztunk.
  Talán feltörték a fiókját?
  Vagy azért ment el, mert ezt nem tudta a szemembe mondani?
  De miért tenné ezt újra?
  Ezek után?
  Még, hogy a női elme nehéz eset?!!
Ismerd meg Harry, aztán már férfi elmét sem fogod érteni.Én már feladtam a próbálkozást, hogy megértsem, de te még elkezdheted.
    Lányok egy jó tanács :
"Mindig lesz olyan srác aki utál,szeret vagy épp cuki,aranyos,kedves,helyes.
De neked meg kell különböztetned ki az őszinte aki tényleg szeret és ki kétszínű és csak kúrna veled"
                                               (Az idézet a végén a sajátom, szóval légy diszkrét ~ Üdvözlettel az író)
  Harry, tell  me a lie again!




 

2 megjegyzés:

  1. Hát ez rohadt jó lett imádtam mint mindegyik részt pedig mar olyan happy volt minden mond miért xddd nagyon NAGYON kiváncsi vagyok a folytatásra szoval GYORSAN KÖVIT mert ahhhh imádtam ::P olyan jókat írsz mikorra várható a folytatása ::D

    VálaszTörlés
  2. Háhá, kell a fordulat. Köszönöm, hát te aztán tudsz ösztönözni, hogy folytassam és ne hagyjam abba.Köszönöm♥ Ma lesz rész és pontban 17:00 kor fogom feltenni ;)♥

    VálaszTörlés