Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. április 16., hétfő

8. rész *Az álom néha valósággá válik*






Már nem volt olyan kellemes meleg mint délután, ezért mindent hátrahagyva inkább haza indultunk.
Én és Zayn egymás társaságát élvezve, kicsit lemaradva a többiektől mentünk.
   Tizenkét perc alatt haza is értünk. Beérve a házba finom illatok kaptak szárnyra. Niall rögtön a konyhába rohant, hogy megnézze mit alkotott apa.
~Tészta! Nyami..- Ordított fel, majd Harry hátára csimpaszkodva vigyorgott tovább.
~Te mit nem szeretsz? - Viccelődött vele Louis aki épp Eleanort fürkészte oly bájosan.
~Haha, menny a répáiddal. - Szúrt vissza Niall miközben tovább állt Liamhez.
~Na mizu? Azt hiszitek ma este enni fogtok? Hát nem. Muhaha. - Hagyták el Niall száját azok a bűvös mondatok amiket egy "boszis" nevetés kísért.
   Apa csak állt a konyhában jó séf módjára.A kötény rajta és csak mosolygott.
~Kész van! - Szólalt meg és kivitt egy tál tésztát az asztalra. Mindenki odasereglett és elkezdett enni.
Valóban Niall mikor már az 5. tányérral taposta befelé.
~Nem lesz semmi baja? - Kérdeztem rá félve a választól.
~Nem! - Fordult felém Niall egy-két gonosz pillantással.
~Oké, oké. - Vágtam rá és folytattam az evést.
    Közben járt az eszem. Harryre néztem és eszembe jutott Merci. ~Harry, Merci hol van? - Érdeklődtem.
~Haza ment. - Válaszolt vidáman.
~De, miért nem szólt?
~Szólt csak nem nektek. Nyugi így jó. Nem ment volna nekünk és hagytuk is a francba. - Mondta mosolyogva és megbökte Liamet.
~Hé, te. - Szólt rá a fiú vigyorogva.
~Véletlen volt. - Nevetett fel Harry, majd kiugrott a helyéről és elkezdett az asztal körül rohangálni. Majdnem repültek a tányérok amikor kergetőzni kezdtek Liammel.
~Jó oké, fejezzétek be. - Mondtam vigyorogva.
~Na fussál vágta rá Niall, aki a nyomomban volt. Kifutottam a kertbe, de oda is utánam jött. Az igazat megvallva féltem, hogy kidobja a taccsot. Jogos volt a félelmen. Egyszer csak megtorpant és lassan lehajolt.
Harry és Liam épp akkor kerülték meg a medencét már harmadjára. Harry meg állt Niall előtt és nem kívánt módon arra lettem figyelmes, hogy Harry elkezd visítani, mint egy lány.
~Niall! - Hangzott el a szájából.
~Bocsi véletlen volt. - Mondta bociszemeit használva.
~Semmi baj. -Sóhajtott Harry. ~Gyere, segítek bemenni. - Ajánlotta fel kedvesen. ~Oké. - Válaszolta majd elindultak. Harry huncutan vetett Zaynre egy pillantást és belökte Niallt a vízbe.
~Huh, felfrissültem. - Nyögte ki Niall, köpködve ki a vizet a szájából.
~Nem úszod meg Harry. - Ordította Eliza az ajtóból és elkezdett Harry felé rohanni. Teljes erejét használva lökött egyet Harryn aki egy méterrel volt a medence fölött majd belecsobbant.
~Ez nagy volt. - Röhögött Niall és a lépcsőhöz úszott. Harry nem tágított, elkapta Niall lábát és lehúzta róla a nadrágot. Sajnos nem csak az jött le róla. Alsónemű nuku.
~Úristen! - Kiáltottam fel, két kezem a szemeim elé rakva. ~Ezt én sem szívesen nézem. - Mondta Liam.
~Miért? Niall tök sexy. - Hebegte Louis, félmeztelenül.
~Louis neked le van borotválva a lábad? - Kérdezte az épp ideérkező Amber.
~Most miért jön mindenki ezzel? És ha igen? - Válaszolta sértődést színlelve ahogy arcán kirajzolódott egy szép nagy mosoly.
   ~Gondoltam átugrok. - Kúszott ide mellém Amber.
   ~Oké, mit hoztál? - Kérdeztem kíváncsian.
   ~Titanic. - Mondta lehajtott fejjel.
Én csak rámosolyogtam és kijelentettem, hogy 10 perc múlva mozizás a nappaliban. Mindenki felkapta a fejét és már ki is ugrottak a vízből.
   A csajokkal bementünk a házba. Elővettem a pattogatott kukoricákat és betettem őket, hogy pattogjanak ki. 5 perc múlva már 5 tálnyi kukorica állt a nappali asztalán, üdítőkkel, csokival és papírzsepikkel.
~Miért a zsepi? - Kérdezett rá Louis.
~Titanic?!  - Vágta rá Liam és átkarolta Daniellelt.
  ~Igen. -Bólogatott Amber, majd lehuppantunk a babzsákokra. Kényelmesen elhelyezkedtünk és elindítottam első útjára a Titanicot.
  Mindenki síri csendbe nézte, ahogyan neki ütköznek a jéghegynek. Bennünk is megállt a világ.
Nem mondhatok olyat, hogy átéreztük mert nem voltunk ott.De mégis. Amikor a zenészek befejezték azt, amit játszottak és elköszöntek egymástól, majd az egyik ott maradt és elkezdett egy olyan dalt játszani ami feltette a pontot az "i"-re. És ahogyan szép lassan elönti a víz a szobákat, amikor az édesanya álomba ringatta  két gyerekét, amikor egy idős hölgy és férje átkarolva egymást halnak meg, szívszorító pillanatok ezek. A könnyeim már ellepték a szemeim. És látni, hogy Jack mennyire szereti Roset ez külön egy szép dolog.Hiszem ,hogy Zayn és én valóra válthatjuk azt, amit Jack és Rose. Az igaz szerelmet!
  Életüket adták egy álomért és a szenvedélyük lett a végzetük...♥ 


4 megjegyzés:

  1. Antaaa ^^ismét egy csodálatos rész :p főleg a végén a 'titkos üzenet' (Y) váárom a kövit :D ♥

    VálaszTörlés
  2. áhhh de IMÁDOM MEG TÉGED IS HOGY ILYEN JÓ RÉSZEKET ÍRSZ EGYSZERŰEN FANTASZTIKUS GYORSAN HOZZ KÖVI RÉSZT MERT VÁROM MI A FOLYTATÁS :DD ***___***

    VálaszTörlés