Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. október 7., vasárnap

25. rész Mindenre fény derül?!

~Gondoltad volna? -Álltam föl a földről, komoran. ~Unom már, hogy engem hibáztatsz minden olyan dologért, amit te kreáltál a fejedben. Számodra egy használt papucs vagyok, akit leugatsz mindenért. Kellet a lecke számotokra és nekem is, hogy belássam mennyit érek. Borzalmasat csalódtam. A vér ami rajtam van szósz,  és látjátok, hogy mennyit tesz. -Vallottam be a csínyt. Talán nagyot ütött, de helyesen tettem.
~Ez kamu volt! -Nevetett  föl Niall. ~Ó, bocs srácok, hogy belementem ebbe az aljas játékba, de ebbe Hannah-val teljesen egyetértettem.Igazságtalan vagy vele egyfolytában. Szemétkedni pont vele, miért? -Ecsetelte az ügyet tovább Niall, akit apámmal és Elivel beavattam ebbe az egészbe..
~Beetettetek. -Csendült föl Harry rekedtesen mély hangja.
Szépen fogtam magam és szapora léptekkel felvágtattam a fürdőszobámba. Levetettem izzadt és koszos ruháimat. Beálltam a zuhanyfülkébe. Becsuktam az ajtót és könnyeim folyatva, meztelenül ültem le a hideg zuhanyzóba.
~ÁLMODTAM! -Nyíltak ki tágra szemeim és fulladoztam.A tenger édes hangja megcsapott, aztán már máris lenyugodtam.
~Rémálom!  ~Rémálom! -Mondtuk egyszerre meglepő módom Louival. Felnevettünk.Én belenéztem a napba és élveztem azt az égető érzést, amit a napsugarak okoztak.
~Hmm. Éhes vagyok. -Mondta Harry oldalról halkan.
~Most, hogy említed tesó, én is. -Húzta meg vállát Niall és felnyitotta a hűtőtáskát.  ~Semmi? -Kerekedtek ki szemei.
*4 órával később* 
~Ittam tegnap ugye? - Szegezte kérdésem Harry felé.
~Á, nem! -Nevette el magát.
~Akkor miért fáj a fejem, és vele minden porcikám? -Kérdeztem kipirosodott szemekkel.
~Drága Hannah te nem ittál, hanem vedeltél. -Csapott hátba Harry, vicces hangokat adva.
~Hannah ezek szerint nem ismeri mértéket, és még nem is ivott vele. -Röhögött be disznó módjára Niall, immár barna hajával.

2 megjegyzés: