Olvasóknak ;)

Hello ;)Első történetes blogom, szóval még nagyon kezdő vagyok.Kihangsúlyoznám,hogy KITALÁLT történetet olvashattok majd,amit persze én írok.Minél több látogatót :)!És megjegyzéséket akarok:)A részeket naponta fogom hozni, lehet lesznek pici késések ;) Addig is We♥1D
ITT http://www.facebook.com/anncsika Megtaláltok :)♥

A sztoriról.

Hannah Colins egy átlagos Londonban élő egyke tini lány, aki csak a boldogságot keresi. Meg is fogja találni Harry Styles a híres One Direction Band egyik tagjában. Kacifántosan alakul majd a jövőjük. Veszekedések, kibékülések, sírás, rívás jellemzi majd kapcsolatukat. De hiszen tudjuk rögös út vezet a teljes és önfeledt boldogsághoz. Ők is megfogják találni, de vajon egymásban vagy külön utakon fognak majd járni? ♥!

2012. november 25., vasárnap

26. rész Az álom valósággá vált!



  ~Te, te csak gyönyörű vagy Hannah. -Simogatta végig Harry az arcomat, miközben én aludtam, de éreztem, hogy ő az. Mély hangja végigfutott minden testrészemen, éreztem hogy szeretem.
~Ömmh, szia.-Nyitottam ki szemeim elmosolyodva.
~Te fent vagy? -Pattan fel mellőlem idegesen Harry.
~Most ébredtem fel. Talán valami gond van? -Mosolyogtam rá édesen, és máris nyugodtabbnak látszott.
~Á,nem. Gyere menjünk le. -Segített fel az ágyból. ~Jól vagy? -Fogta meg kezeim és ölelt át a derekamnál fogva. Annyira édes volt, a pillantása, a szája, a haja, a szuszogása, az illata. Hozzábújtam, hisz nem bírtam ki. Éreztem, hogy még mindig szeretjük egymás nélkül.Még mind ketten szenvedtünk a tudattal, hogy vége hiszem egyikőnk sem akart a kapcsolatunknak véget vetni. Volt remény, újra éreztem a tüzet.
~Hannah. -Szólalt meg remegő mély hangon.
~Igen? -Pillantottam fel rá.
~Szeretlek! -Mondta ki, és a szívem beleremegett, az ajkaim kívánták az ő ajkait és vágytam rá.
~Én is szeretlek. -Mondtam ki én is és a másik pillanatban Harry már borult a nyakamba, könnyes szemekkel.
~Én vagyok a világon a legszerencsésebb ember, hogy ilyen lányt szerethetek és ő viszont szeret. -Simította odébb hajam és súgta ezt lágyan a füleimbe.
~É pedig a legszerencsésebb lány. -Csókoltam meg finoman ajkait. Visszacsókolt. Az érzés mindenek felett állt és pedig a felhők fölött 3 méterrel éreztem magam. Senki sem rontotta el ezt a pillanatot. Nem volt botrány, nem volt irigység, nem volt idegesség. Csend volt, nyugalom volt, a madarak csicseregtem és mikor ajkunk elvált egymásétól az eblak pici sarkában egy fénysugár csillant meg Harry aranyló barna szemeiben. Én pedig álltam, és néztem a fiút aki miatt az életemnek még volt értelme!


2 megjegyzés:

  1. most komolyan ez volt az utolsó ? :/ hát, gratulálok. nagyon imádom/tam. mennyi emlék kötődik hozzá :) remélem még sok storyt fogsz írni, és mind ilyen jó lesz. Egy élmény volt olvasni. xxx

    VálaszTörlés
  2. Igen ez volt, azt hiszem! :) Én köszönöm mindent, hogy végig olvastad és hogy tetszett,amit olvastál . Hálás köszönet!

    VálaszTörlés